2012. június 11., hétfő

Paintball, barbecue, sérülés


Gyerekek-gyerekek... Egy olyan hétvégén vagyok túl, aminek a következményeit még most is nyögöm, de kezdem a legelején, nehogy kimaradjon valami, de biztos, hogy ki fog, ahogy általában. Lényeg a lényeg, csütörtökön Newportba vittem a fiúkat vonattal, szerencsére egy teljesen eseménytelen vonatutunk volt, és az apuka is ott várt már minket. Visszafelé se volt semmi, igaz, Paddingtonról a buszút majdnem ugyanannyi volt, mint a vonatút Newport-ból Londonba.

Ahogy írtam korábban, pénteken paintballozni mentem Matt-tel és 14 (!!!) 14 éves fiúval Hemel Hempstead-be :D. Vonattal mentünk Euston-ból, aztán a hemel hempstead-i állomásról taxival a paintball-pályához. Ugyanarra a helyre mentünk, mint ahol a nagyfiú szülinapi party-ján voltunk. Az idő olyan igazi „Nap könnyei”-s volt, ugyanis hol jobban, hol kevésbé, de szinte végig esett az eső, olyan szomorkás volt az idő. Ezzel az járt, hogy a pályák vizesek, sárosak és így csúszósak voltak.

Az első két pályán, így az első 4 játékban (mivel 2-2 játékot játszottunk mindengyik pályán) minden rendben volt, igaz a 2. játék után, mikor már vége volt a körnek és mentünk a „Safe Zone”-ba, teljesen váratlanul, valaki hátsón lőtt -.- Konkrétan majdnem csak keresztapa lehettem :P :D. A második pályán nem történt semmi különleges, ellenben a 3.-on. Ott az volt a feladat, hogy az egyik csapatnak (a támadónak) egy bombát kellett a pálya közepén lévő épületbe minél gyorsabban bejuttatnia úgy, hogy közben nem lövik le a bombát cipelő embert, mert ha megteszik, akkor le kell tennie a bombát, és egy másik csapattagnak kell azt cipelnie. Konkrétan az első körben a mi csapatunk volt a támadó, és hát én kaptam meg a bombát. Úgyhogy csak szaladnom kellett az épülethez. És bumm!!! Így lett a Chocapic! :D Na jó, nem... hanem... szaladtam-szaladtam, aztán bumm, elcsúsztam, kiment alólam a bal lábam, de olyan szerencsétlenül, hogy utána alig bírtam ráállni :S Így a következő játékot ki is hagytam. Ezután megebédeltünk, pizzát ettünk, majd következett a 4. pálya. Fájt a bokám, de úgy döntöttem, hogy megpróbálom. Ez a pálya minden volt, csak könnyű nem ilyen állapotban, mert különböző dombok voltak rajta, amik az esőnek köszönhetően teljesen sárosak voltak. A pálya után már nem is játszottam az utolsó két pályán, és így néztem ki, míg vártam a többiekre.
Miután visszaértünk Euston-ba, úgy döntöttem, hogy én biztos, hogy nem fogok a buszokhoz elgyalogolni ilyen lábbal :S, ezért metrózok. Euston-ban a vonatállomás alatt van a metró is, de még oda is legyalogolni bőven elég fájdalmas volt :S:S. Valahogy mégis hazaértem, igaz a gyaloglás minimum 3-szor olyan hosszú ideig tartott, mint normál esetben. Ezek után teljesen át tudom érezni az öregek helyzetét, amikor nem bírnak menni...

Péntek este az volt a terv, hogy Ginával és Renivel elmegyek vacsizni a muswell hill-i Church Pub-ba, azonban ilyen lábbal a lehető legkevesebbet akartam mozogni, így azt mondtam nekik, hogy inkább jöjjenek el ide, aztán rendelünk valami kaját, miközben nézünk valamit a tv-ben. 9-re ide is értek, aztán ők pizzát rendeltek, én pedig kebabot. Desszert egy kis cheesecake volt, aztán ismét felpolcoltam a lábam, és jegeltem a filmnézés közben. Miután elmentek a lányok, úgy döntöttem, hogy a nappaliban alszok, mert ott könnyebben fel tudom polcolni éjszakára is a lábam.
Szombat reggel az online shopping ébresztett -.-. Először azt hittem, csak álmodom a kopogtatást, de csak nem akart abbamaradni, úgyhogy behoztam. Aztán a délelőtt, kora délután további részében filmeztem: előbb a The Grey című filmet néztem meg, amiben Liam Neeson gépe lezuhan a havas Alaszkában, és megpróbálnak túlélni, majd a Chronicle című kézikamerás megoldással dolgozó filmet, amelyben 3 fiatal talál az erdő szélén egy lyukat, lemennek és ott találnak valamit, amitől természetfeletti erőt kapnak. Érdekes film volt, érdemes megnézni mindenképpen!
Egész nap jegeltem a lábam, majd délután nagy nehezen elmentem bevásárolni, de előbb még találkoztam Anitával, akinek nagy köszönettel tartozok, mivel kihozott nekem egy vadiúj Activity-t! J Ezúton is nagyon szépen köszönöm neki! Aztán bevásároltam, majd szépen lassan befutottak a meghívottak. Ismét egy magyaros összejövetel volt, a végére 15-en gyűltünk össze! Szerencsére nem esettt, úgyhogy tudtunk kint barbecue-zni, bár a grill nem igazán akart működni, úgyhogy a végén már a benti sütőt is bevetettük :D :P. Jó kis összejövetel volt, igaz, bulizni én nem mentem utána a lábam miatt. Az utolsó fecske reggel ment el J. Aztán ettem a maradék burgerből, majd fürödtem egyet, igaz a kádban már majdnem el is aludtam, így azután döntöttem úgy, hogy inkább kijövök, minthogy belefulladjak :P :D. Aztán 2-3 órára le is dőltem.
 Vasárnapi "party" :D :P
Sokkal jobban néz ki a lábam, mint pénteken, ugye?!
Utána ismét leköltöztem a nappaliba, és ha már ténylegesen nem tudtam bulizni és táncolni menni, legalább a zenét bömböltettem :P :D, majd spanyol-olasz EB-meccset néztem (olasz szurkoló vagyok amúgy), utána gyors vacsi, majd pont elcsíptem a Forma 1 rajtját is, úgyhogy azt is megnéztem. Majd még egy kis FB, és alvás.

Ma reggel pedig taxival mentünk suliba, biztos ami biztos. Még tegnap beszélgettünk az anyukával, és akkor mondtam, hogy időben el kell majd indulnunk a lábam miatt, mert még nem bírok gyorsan sétálni, és ekkor mondta, hogy akkor inkább menjünk taxival. Hazafelé persze már busszal jöttem, egész jól van a lábam, de azért holnap reggelre is jön taxi. Délutánra nem muszáj, mert akkor ráérünk hazaérni, így nem baj, ha lassan jövünk.

A bokám sokkal, de sokkal jobban van, mint pénteken délután volt, mert akkor még a ráállás is hatalmas fájdalmakat okozott, most pedig már gyalogolni is tudok. Nagy szerencsém van, hogy csak egy kicsit ment ki a bokám, és nem jártam úgy, mint tavaly a trambulinon Melinda, akinek kiment a térde, és műtét lett a vége... Huh.

Tegnap hivatalosan is beköltözött az anyuka barátja, úgyhogy most éppen 8-an lakunk a házban, mert a japán tanulónknak itt van a barátnője, és szerdáig itt is lesz. Úgyhogy most még több doboz van jobbra-balra a házban... Hír még, hogy szombaton az anyuka a testvéreivel elment meglátogatni az apukájukat, aki nekik adott közös használatra egy BMW Z3-as kocsit, és ahogy tegnap beszélgettünk a lábamról, aztán a mai taxizásról, közben mondta, hogy milyen kár, hogy nem tudok vezetni, mert kötne rám biztosítást, és vezethetném a kocsit!!! Nem is kérdés, hogy miután visszajövök a nyaralásból, megtanulok vezetni! :D :P Egy újabb ok emellett. Ez a kocsi amúgy:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése