2012. június 13., szerda

Néhány jobb hír: hazaút, olimpiai jegy és azért egy kis T-Mobile :P


Ahhoz képest, hogy az előző hónapokban alig került ki havonta 10-12 bejegyzés, június 13 napján már ez ebben a hónapban a tizedik. Szóval mondhatni bejegyzés-fosásom van :D, de legalább van mit olvasni, nemigaz?! ;)

Természetesen nem csak a T-Mobile-os eset foglalkoztat mostanában, történtek kevésbé szerencsétlen dolgok is, vagyis inkább nagyon jó dolgok is az elmúlt napokban! J Teljesen elfelejtettem megemlíteni a szombati estével kapcsolatban, hogy megvan az egyik olimpiai jegyem! J Ugyanis Gabinak már kiküldték a röplabdás jegyeket, és nemcsak az aktuális mérkőzésekre kaptunk jegyeket, hanem ugyanarra a napra egy Travelcard-ot is!!! Zone 1-9 között, szóval egész London területén szabadon használhatjuk majd június 30-án! Szuper!!!
Aztán tegnap végre valósággá vált, amit eddig már annyiszor elmondtam, vagyis hogy mikor megyek haza. Mostmár a kezemben, vagy legalábbis a kezem alatt, a laptopon :P :D van a bizonyíték, ugyanis tegnap este az anyuka átutalta a pénzt most nyárra a repjegyekre, így le is foglaltam őket. Néhány nap múlva megindul a légiközlekedés Luton és Debrecen között, szóval nem is volt kérdés, hogy én oda fogok repülni WizzAir-rel. Augusztus 13-án (az olimpia vége utáni első napon) fogok hazarepülni reggel 6-kor, így már otthon ebédelhetek valami finomat ;). Visszafelé pedig augusztus 31-én jövök 10.10-es indulással, így idén otthon fogom ünnepelni a szülinapomat, de azért majd itt is megünneplem :D :P.

És hogy keretes legyen a bejegyzés, ismét csak essen néhány szó a T-Mobile-os esetről. Azóta már, 7 óra előtt, volt is egy 18 perces beszélgetésem egy T-Mobile-os dolgozóval, aki először lecsekkolta, hogy valóban én vagyok-e, aztán ismét átbeszéltük, hogy mi történt, én rendeltem-e, nem, oké, stb-stb, aztán áttértünk a fontos részre. Elméletileg különszedte a két telefonszámhoz tartozó számlát, így 181 helyett majd csak 35 fontot kell fizetnem, ami már sokkal barátibb ár :P :D. Mindemellett le lett mondva a régi számom, amire 30 napos felmondási idő van, úgyhogy addig még „él”. Kíváncsi leszek, hogy mikor jelenik meg ez az újrakalkulált összeg a T-Mobile-os netes számlámon. Remélhetőleg minél hamarabb, akár már holnap! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése