2012. június 7., csütörtök

Half Term és tervek


A kis malőröm után (vagyis hogy az előző bejegyzést véletlenül vázlatban hagytam, így nem kerültki kedden...) egyből itt van egy friss! Furcsa is volt amúgy, hogy hirtelen hogy lecsökkent az oldalletöltések száma, pedig „kitettem” egy új bejegyzést. Hát igen, az idézőjel miatt volt :P. Amúgy nem is tudom miért :P :D, de az elmúlt hétben, amikor szinte átlagban napi egy bejegyzés kikerült, egy „kicsit” nagyobb lett az oldal látogatottsága... Hehe :D

Mint az előző bejegyzés végén lévő képből látszik, aznap is „időben” kerültem ágyba reggel, úgyhogy megint a fél napot átaludtam. Az idő ismét csak nem volt kegyes hozzánk, ugyanis egész nap esett. Ötkor Golders Green-ben találkoztam Judittal (akivel Ákos-koncerten voltam), majd egy kis keresgélés (és elázás) után beültünk egy jó kis pub-ba. J Egy kicsit később csatlakozott hozzánk Zita is. Jó hangulatú néhány órát töltöttünk ott.

Úgy érzem, meg kell emlékeznem a négynapos hétvégéről. Hogy miért is volt most hosszú hétvége Nagy-Britanniában?! 1952-ben került trónra az akkor 26 éves II. Erzsébet, így idén uralkodásának 60-ik évfordulóját ünnepelte a nemzetközösség. Emiatt rengeteg program várta az érdeklődőket szerte Angliában, így természetesen a fővárosban, Londonban is. Volt itt minden, mint a búcsúban: hajós felvonulás a Temzén, hatalmas koncertek a Buckingham Palota előtt, stb-stb. Az igazság az, hogy én valahogy nem éreztem magaménak az egészet, így nem is vettem részt semmi ilyen rendezvényen. Tudom, hogy már lassan 3 éve Angliában élek, de én még mindig magyar vagyok! J

Sajnos egy szomorú eseményről is be kell számolnom, ugyanis tegnap volt egy hete, hogy egyik nagybátyám egy kontrollvizsgálat során rosszul lett, és nem sokkal később tüdőembóliában életét vesztette. Tegnap volt a temetése otthon, nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni L. Nyugodj békében!

Szerdán én voltam a fiúkkal itthon, délután 4-ig, ugyanis akkor mind a három fiút elvitték a nagybácsik, úgyhogy volt egy kis nyugi itthon :D :P. Igazából jól elvoltak, filmeket néztek, úgyhogy nem volt semmi probléma. Összepakoltuk a cuccaikat közben, aztán vitték is őket a nagybácsik. Tegnap volt itt egy vízvezeték-szerelő, ugyanis a bojlerben működő pumpa elég érdekesen működik, mert ahogy már említettem korábbi bejegyzéseimben, nem mindig ad meleg vizet a tusolón keresztül... Úgyhogy itt szerelgetett kb 1,5-2 órán keresztül, aztán a végén – ha jól értettem -, azt mondta, hogy rendelt egy új vízpumpát, ami néhány nap múlva megérkezik, így akkor ismét jön, és beszereli. Illetve még az is volt a baj vele, hogy a 65°C helyett 80°C-os a melegvíz, ami átmegy rajta. Na ezt ne kérdezze senki, hogy miért van így...

Nemsokára indulunk Paddingtonra, az anyuka visz el minket (a fiúkat és engem), ugyanis ma viszem a fiúkat az apjukhoz. Végül is nem Bristolban lesz a találka-pont, hanem Newport-ban (ha jól tudom, ott lakik a csávó), és így időben is oda fognak érni a fiúk, nem későn este, mint ahogy eredetileg lett volna. A jegyárak miatt kellett a variálás, bár igazából időben ez kb félórával hosszabb utat jelent. Remélhetőleg nagyobb gondok nélkül átvészeljük az utat :D. Este 8.40 körülre már vissza is érek Paddingtonra, szóval csak annyi lesz, hogy megyek és jövök. Úgy finoman megmondtam az apjuknak, hogy legyen időben, mert félóra lesz a vonatunk érkezése, és az én vonatom indulása között, szóval... :P

Aztán a holnapról. Tegnap éjszaka, olyan 1 óra tájékán még lefekvés előtt volt egy olyan gondolatom, hogy felnézek Facebook-ra (a függő...), és így utólag visszanézve, nagyon is megérte!!! Ugyanis Matt, a dél-afrikai au-pair-srác azt írta, hogy pénteken az „ő fiaival” megy paintballozni, és van plusz két jegyük, minden fizetve lenne, és hogy van-e kedve valakinek menni. Hát nekem sem kellett több, néhány kérdés után egyből lecsaptam a lehetőségre, szóval pénteken ismét irány Hemel Hempstead és a paintball-pálya!!! Aztán este sem leszek itthon, illetve szombaton, mivel a fiúk nem lesznek itthon, szabad lesz a ház, így egy kis összejövetel lesz nálam. Az még kiderül, hogy kinti vagy benti, de jó lenne már egy igazit barbecue-zni...

1 megjegyzés:

  1. Szia Tamás,
    Milyen összejövetel lesz nálad, most olvasom :-), nem is tudtam.

    VálaszTörlés