2010. szeptember 14., kedd

1. nap vége, 2. nap

Azt hiszem most leírom, hogy kikkel lakok együtt, hogy tisztán lásson mindenki, aki erre téved :P Szóval, velem együtt 2 napja már 9-en (nem tévedés, 9-en:D) lakunk ebben a házban. A család német, mindkét szülő orvos, és nagyon rendesek, kedvesek. Mint ahogy már korábban említettem, 5 gyerekük van, a legnagyobb ebben a tanévben ment új iskolába, pont ma volt ott egy családi barbecue party, ő 11 éves, a középső fiú 9 éves, a legkisebb pedig 7 éves, és a két ikerlány pedig 4-4 évesek. Ez eddig 7 ember, és most velünk lakik ebben a tanévben az egyik unokahúguk, ő 16 éves. És természetesen vagyok én, mint a 9. utas :D


A tegnapi nap befejezéséről szólva: megvacsoráztunk, halat sütöttek, és szerencsére jó sok zöldséget és gyümölcsöt esznek, így mindig van valami ilyesmi köret a vacsora mellé. Arra már sajnos nem emlékszem, hogy tegnap pont mi volt, de mindegy, finom volt, az biztos :D Mondjuk én nem nagyon vagyok válogatós, szóval szinte minden jöhet nekem, majdnem biztos, hogy megeszem.


Még vacsora előtt, délután valamikor a konyhában tányérok elpakolása meg egy kis összetakarítás közben beszélgettem egy kicsit a lánnyal, aki rendes lánynak tűnik, rendben leszünk:)


Vacsora után az apuka elmondta, hogy jobb, ha minden este vacsora után készítem el következő napra a lunch boxot (ebédet), akinek kell másnapra, mert több időm van akkor megcsinálni, mint reggel, amikor mindenki lenn van, és egy kicsit nagy is lehet a tumultus:) Aztán felavattam a zuhanyzót, jól működik ;), úgyhogy ezzel sem lesz probléma. Ezt követően beszéltem a szüleimmel Skype-on, megmondtam, hogy mi a helyzet.:)


Majd egy kicsit neteztem, majd jött az anyuka, hogy tudnék-e menni beszélgetni velük. Mondom, miért is ne? :) Aztán egy pohár bor és egy kis nasi mellett beszélgettünk erről-arról, kérdeztek a családomról, mit csinálnak, meg ilyenek, aztán elmondták, amit fontos tudnom, legalábbis az alapokat, aztán, hogy mi várható ezen a héten: az apuka pénteken este megy néhány barátjával horgászni/halászni a nyílt tengerre 100 km-re/vagy mérföldre, már nem emlékszem mit mondtak, ekkor még  csak ottalszanak, aztán szombat korán reggel kihajóznak, és 8 órán át fognak halak után kajtatni :D Hát nem lesz melegük, valami 6 fokot mondtak, hogy annyi várható szombat reggel :P


Tök jó volt ez a beszélgetés amúgy, kérdezték, hogy van-e valami, amit meg akarok kérdezni, mondom most hirtelen nem jut eszembe, de majd ha lesz, mindenképpen megkérdezem, az a biztos. Majd visszajöttem a kis zugomba, neteztem, beszéltem msn-n néhány ismerőssel, aztán feküdtem le.

Szerencsére amúgy nem kell nagyon korán kelnem így hétköznaponként sem, körülbelül 7.30-ra fogom beállítani a telefont. Pl ma is akkor csörgött (először :P, aztán még vagy kétszer:P), majd 8 előtt néhány perccel felmentem az ebédlőbe, ahol már mindenki az asztal körül ült, kivéve az anyukát, aki éppen a konyhában tevékenykedett. Megreggeliztünk, majd a gyerekek suliba mentek, addig én otthon vigyáztam a két kislányra, akiknek holnap lesz a nagy nap, elkezdődik az iskola. Bár az első 2,5 hét még csak ilyen szoktatás lesz, mivel 8.45-re ott kell lenniük, aztán délben már megyek is értük. Majd a 2,5 hét letelte után lesznek teljes napon a suliban.

Ma egyébként az anyuka volt itthon, és itthon lesz holnap és holnapután is, délelőtt összeírogatta a dolgokat, amiket el kellett intéznie, addig én játszottam a lányokkal a szobájukban, majd kérdezte, hogy megyek-e velük, vagy maradok itthon pihenni, végülis mentem velük, bár elég nedves volt az idő, lehet jobban jártam volna, ha itthon maradok aludni, de sebaj, mert legalább eljutottam néhány új helyre. Először is a legnagyobb fiú új iskolájához mentünk, vagyis először csak mellé, mert pont mellette van egy ilyen sportközpont, ahova majd a lányokat akarják úszásra vinni, ezt követően bementünk a suliba, ahol a ma délutáni/esti barbecue partyról érdeklődtünk.


Ezt követően elmentünk a Cribbs Causeway-nál lévő Shopping centerbe (The Mall), ahol főzőlapot kerestünk, mert a mostaninak az egyik része elromlott, és azért 9 emberre 3 főzőrészről nem könnyű megoldani a vacsorát. Szóval bementünk két ilyen üzletbe is, de azt mondta az anyuka, hogy valószínűleg netről fogja megrendelni azt, amelyiket végülis kinézte az egyik boltban, mert úgy olcsóbb. Én még vettem néhány zsebkendőt, mert még mindig folyik az orrom:S:P. Illetve még voltunk egy játékboltban is, ahol igazából nem is tudom, miket vett az anyuka, de a lányok nagyon jól elvoltak :), alig lehetett őket kirobbantani a boltból:) De amúgy nagyon aranyosak a lányok, ma is a bevásárlóközpontban az egyikük szinte végig fogta a kezem, jött oda hozzá, hogy foglalkozzak vele, de a másikuk is ugyanez volt, úgyhogy eddig príma itt:)


Délután említésre méltó volt, hogy aludtam kb 1-1,5 órát:), jól esett, az biztos. Aztán olyan 5 óra körül felmentem, megnézni, mi a helyzet, majd mondta Ulli, hogy nemsokára mennek a barbecue partyra, 6-8 között volt amúgy, de még a középső fiút elvitte előtte teniszre, majd miután megvacsoráztunk, végülis 6-an ültünk az asztalnál, mert itthon volt még a 2 kislány, ők nem is mentek a partyra. Illetve jött az egyik szomszéd később a legkisebb fiúért, hogy elvigye valamilyen foglalkozásra, asszem úszásra, így ránk várt a feladat, hogy ma este lefektessük a lányokat :) Megvolt a munkamegosztás, ugyanis én felügyeltem a fog- és arcmosásukat, majd Laura olvasott nekik németül, mivel én nem tudok MÉG németül, ő meg eleve német, úgyhogy ennyi :) Természetesen nem akartak könnyen lefeküdni, mindenképpen egy ágyban akartak aludni, végülis besötételtünk, és Jó éjszakát! kívántunk nekik, majd kijöttünk. Én lejöttem, összesepregettem a konyhában és az ebédlőben, közben meg hallom, hogy a lányok, vagy legalábbis valamelyikük torka szakadtából ordít az anyukája után. Indultam volna fel, de pont akkor ment Laura is, így ráhagytam a dolgot, de valószínűleg sikerült megnyugtatnia őket, mert azóta semmi hang nem hallatszik.


Közben már mindenki hazajött, holnapra csak az apukának kellett megcsinálnom az ebédjét, úgyhogy ezzel is hamar megvoltam, lezuhanyoztam, majd nekiálltam blogot írni, aminek most értem a végére:D


Ciao! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése