2010. szeptember 17., péntek

Iskola


Csütörtökön szintén nem volt valami megerőltető napom, azért nem is írtam. Mivel csütörtökönként nem dolgozik Az anyuka, így reggel is ő vitte a gyerekeket suliba. Valamelyik szomszédja itt hagyta két gyerekét, úgyhogy tegnap reggel nem kevesebb, mint 6 gyereket kísért a suliba a hostanyám.


A szokásos reggeli utáni összepakolás után kiteregettem, közben megérkezett Az anyuka is, így egy kicsit ő is besegített a teregetésbe, mert volt egy csomó ruha :P Délelőtt felmostam a konyhát, előszobát, étkezőt. Az anyuka felszedte a lányokat, majd olyan fél 2-től kellett rájuk figyelnem, olyan 3-fél 4-ig, amíg a két fiúval haza nem ért az anyuka. Ezt követően egy kicsit neteztem, msn-eztem, meg ilyenek, majd segítettem a vacsorakészítésben is egy kicsit. Este a szokásos program, összepakolás a konyhában, mosogatógép, összesepregetés, majd irány a szobám.


Ma lett volna az első olyan nap, hogy én hozom haza a gyerekeket, lányokat, illetve délután a legfiatalabb fiút. Mivel A középső fiúnek megfájdult a hasa, még pont dél előtt, mielőtt mennem kellett volna a két kislányért, kb A legkisebb fiúon kívül mindenki hazajött, pont akkor kanyarodtak be, mikor kiléptem az ajtón :P


Majd miután megebédeltünk, amíg nem mentünk A legkisebb fiúért, a lányokkal voltam.

Noha itthon volt Az apuka, de mivel valami konferenciabeszélgetést bonyolított, így vittem magammal a lányokat is a suliba, ahol felszedtük A legkisebb fiút, majd még ottmaradtunk kb egy félóráig, amíg a gyerekek játszottak. Még az volt a tiszta szerencse, hogy itt szép napsütötte volt az idő, így térdnadrág-póló kombóban simán tudtam menni a suliba. Hallom otthon is "szép" időjárás volt... :D:P Ja, a lányok rollerral jöttek a suliba, hát kb ez volt az első és az utolsó alkalom, mert elég veszélyes szerintem, és este Az anyuka is mondta, hogy inkább ne.


Az este a szokásos módon zajlott: vacsorakészítés, elpakolás utána, mosogatógép ON. Ja, most jut eszembe, hogy még a vacsorakészítés közben mondta Az anyuka, hogy jövőhét szerdától minden szerdán majd Nekem és Laurának kell valamit összehozni vacsorára, mert Ő sokáig dolgozik, és Az apuka is későn jön haza, a gyerekek meg általában fél 7 körül esznek, úgyhogy akkora kajának kell lennie. Majd valamit kifőzünk :D:P


Ma is találkoztam néhány új emberrel, mint mindig eddigi kinntartózkodásom alatt, pl összefutottam ma a szomszéddal is, aki eddig Cipruson nyaralt, illetve még néhány anyukával az iskolából, tényleg csak győzzem megjegyezni a neveket :)


És még egy valami: ma nem találja ki senki, hogy mit találtam:D Egy Rubik-kockát! Szerintem nem kell mondanom, hogy azóta mit csinálok :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése