2010. szeptember 13., hétfő

Megérkeztem

Örömmel jelentem, hogy helyi idő szerint tegnap sikeresen leszálltam Bristolban, és már a családnál vagyok.

A legfontosabb, hogy a szombat estének köszönhetően "fantasztikus" megfázásban van részem, ami már a tegnapi repülőút alatt is boldogított :P Nem kétséges, kitől kaptam el, ugye? :) Balázs, Balázs :P Na mindegy, majd elmúlik egyszer.

Az apuka jött ki elém a reptérre. Még mielőtt felszálltam volna Budapestről, küldött egy sms-t, hogy remélik jó lesz az út, erre meg írtam, hogy hát azt én is remélem :), ill. hogy majd készítsenek már egy teát, mert megfáztam szombat este.

Hát a Ferihegy 1 nem volt gyenge tegnap. Ahogy már írtam, a gépem 22.00-kor szállt (volna) fel Budapestről, így 20.00-kor nyitott (kb amúgy 5 perc késéssel) a check-in pult. Hát már az is jó volt, ott csak fél órát kellett várnom, mire sorra kerültem, és kb a sor közepén álltam, szóval abba jobb bele sem gondolni, hogy akik mögöttem voltak, mikorra jutottak el egyáltalán még csak a check-in-ig. Szóval, miután becsekkoltam, beálltam a biztonsági vizsgálatra várók sorába. Amikor én beálltam, olyan 100 méteres lehetett a sor, szóval kellett várni itt is egy "kicsit". Aki volt már Ferihegyen az 1-es terminálon, az tudja, hogy a biztonsági kapu a bejárattól balra előre van. Namármost, az oda várók sora az elhúzódott egészen át az Érkezők (!!!!) ajtóig, ahol kanyarodott egy 90 fokot, hogy ne nyúljon már el a kávézóig, majd még egy 90 fokos kanyarral két párhuzamos sor jött létre, ami "gyönyörűen" nézhetett ki azok számára, akik olyan 21.00 után érkeztek ki Ferihegyre :)

Végül a repcsi kb 22.20 körül szállt fel (menetrendszerint 22.00-kor száll fel Pestről és helyi idő szerint 23.40-kor száll le Bristolban), és így is sikerült 23.32-kor leszállnunk, szóval elég jó időt jöttünk :P

A repülés számomra a szokásos volt, leszámítva a megfázást persze :P, azaz nem tudtam aludni, pedig próbáltam. De a lényeg, hogy megérkeztem, bár az idő ma eddig elég fostos :), délelőtt még nem esett, aztán elmentem szétnézni itt a környéken, meg venni néhány cumót, aztán visszafelé már szemerkélő esőben jöttem haza.

Ma egyébként az apuka maradt itthon, délelőtt elmentek egy parkba biciklizni a lányokkal. Most próbálták ki először ilyen tartó nélkül, tehát anélkül a hátsó két kiskerék nélkül, a lányok a biciklit, és az egyiknek már elég jól is ment.

Aztán olyan negyed 2-fél 2 magasságában hazajött Laura, a 16 éves unokahúguk, aki ebben a tanévben itt fog járni egy 6-osztályos gimibe. Evett valamit, azóta nem láttuk :P

Mielőtt 3 körül elindultunk volna a suliba felszedni a legkisebb fiút, az apuka megmutogatta a dolgokat itt a szobámban. A zuhanyzóra kíváncsi leszek, mert ilyet még nem használtam, de biztos nem nagy ördöngősség használni, csak elsőre szokatlan volt. A fűtést mutogatta majd, hogyha be lesz kapcsolva, akkor mivel tudom állítani a hőfokot, de nincs semmi meghökkentően idegen a szobámban, szóval no problemo. :) Szóval utána elmentünk a suliba a legkisebb fiúért, megmutatta az apuka az utat, nem nagy távolság az iskola, kb 10 perc gyalog. Közben találkoztunk néhány emberrel, akiket az apuka fontosnak nevezett, azaz velük sokszor fogok találkozni ittlétem alatt. Aztán hazajöttünk, én iszogatom a teát, azóta meg netezek, most meg készülget a vacsora, de nem lesz mindenki itthon a vacsoránál, mert a középső fiú most az egyik barátjánál van, oda is ment egyből suli után, és későn jön haza, szóval "csak" 8-an leszünk a családi asztalnál :P


Asszem ennyi elég is egyszerre, hadd olvasgasson, aki erre jár ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése