2010. szeptember 16., csütörtök

Javulás


Megtette hatását a kedden bevett 3 Strepsils, mivel szerdán reggel sokkal jobban éreztem magam, mint az előző 2,5 napban. Sőt, még az idő is egészen jó volt, reggel sütött a nap, csak egy kis szél fújdogált, de nem túl nagy meggyőződéssel :P

A tegnapi volt az első reggel, amikor én is kísértem a gyerekeket a suliba, de most még jött Az anyuka is, mivel ez volt a két kislány első napja az iskolában, így csak jobb volt ez így:), meg egyúttal bemutatott engem, ha nem is a lányok tanárjának, de legalább a két segítőjének, hogyha majd megyek a lányokért suli után, nehogy azt higgyék, hogy elrabolom őket :P Tegnap reggel ismét sok új emberrel találkoztam, akikkel biztos össze fogok futni még jópárszor. A suli után 2 másik anyuka + Az anyuka + Én beültünk kávézni és sütizni egy kávézóba nem messze a sulitól, ahol legfőképpen sulis dolgokról beszéltek, szóval én csak füleltem :)

Olyan fél 11 körül értünk haza, ezt követően nekem majd csak 3 körültől kellett itthon lennem, hogy vigyázzak a lányokra kb 4-ig, míg Az anyuka hazahozta A legkisebb fiút és A középső fiút a suliból. 4 előtt nem sokkal elbicikliztünk a közeli parkba (Az anyuka, A legkisebb fiú és Én), ahol A legkisebb fiúnak 4-5 között teniszedzése volt, amit nekem majd mindig ott meg kell várnom, mivel azért néhányszor át kell menni az úton a biciklivel, és hát az a biztos, hogyha van a gyerekkel egy felnőtt. Miközben néztem, hogyan teniszeznek a gyerekek, én ellabdázgattam az ott hagyott focilabdával :P Ja, azt még kifelejtettem, hogy még délelőtt útban hazafelé, de már a mi utcánkban Az anyuka bemutatott az egyik kutyás szomszédnak, akinek a kutyáját majd lehet vinni sétáltatni. 

A tenisz után hazabicikliztünk, kell is azért a felnőtt a gyerekek mellé, mert egyszer-kétszer simán kiment volna az útra A legkisebb fiú, de még az a jó, hogy hallgatnak rám a gyerekek. Itthon, kihasználva a jó időt, a hátsó kertben fociztunk egy kicsit a fiúkkal, merthogy van itt egy ilyen kézilabdakapu nagyságú kapu, a kerítés mögötte szépen megerősítve:), aztán adjad neki :) A legidősebb fiú, a legidősebb fiú nem kevesebb, mint 4 labdát lőtt át a szomszédba :D, amik a ma reggeli sepregetésem alatt kerültek vissza a kertünkbe :)

Tegnap a gyerekek külön, egy kicsit hamarabb, mint mi, Az anyukaval vacsoráztak, mert Az anyukanak este még programja volt, majd Laura, Az apuka és Én olyan fél 7-7 között letudtuk az evést. Majd elindítottam a mosogatógépet, elmosogattam a maradékot, összesepregettem, megcsináltam az ebédet, akinek kellett, mára, aztán jöttem a kuckómba :)


Azt még nem írtam, hogy még kedden Az anyuka felhívta a nyelvsulit, hogy mégis mi a helyzet. Ez egy olyan nyelvsuli amúgy, ami ajánl kifejezetten au-paireknek is tanfolyamot, én is egy ilyenre mennék, azt még nem tudom, hogy mennyibe fog kerülni, de a felét állni fogja a család, úgy beszéltük meg. Szóval azt mondták, hogy még most úgymond gyűjtik az emberkéket a csoportba, eddig velem együtt 6 embernek írták fel a telszámát, gondolom meg kell lenni egy minimum létszámnak, amivel elindulhat, érdemes elindítani a csoportot.


Itt tartunk most.


Bye! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése