2010. szeptember 23., csütörtök

Nyelvsuli


Csütörtök lévén ma Az anyuka vitte és hozta a gyerekeket a suliba/suliból, így délelőtt a konyha és az ebédlő feltakarítása, felmosása után, most először kellett porszívóznom, ami azért elég jó, 11 napon után kellett először. Tavaly, még Tiptree-ben, gyakorlatilag minden nap :P Fátylat rá :)
Aztán kiteregettem, majd lassan ettem két szendvicset ebédre, és 1 óra után egy kicsivel elindultam a nyelvsuliba.
Kb 13.45 körül odaértem, mondom, nekem azt mondták, hogy 2-re jöjjek ide, mert valami tesztet kell megírni, erre mondják, hogy elvileg fél 3-ra kellett volna jönni, de ha már itt vagyok, akkor néznek egy üres termet. Végülis 13.50-kor már írtam is a tesztet, ami nem volt nehéz, 50 feleletválasztós kérdés volt, aztán írni kellett a legkedvesebb nyaralásról néhány mondatot. Kb 40 perc alatt végeztem a max 60 perces feladatsorral, aztán várni kellett majdnem egy fél órát, mire odajött egy csávó, Pete, akivel lezavartuk a Speakinget (beszéd), aztán mondták, hogy upper intermediate, tehát haladónál egy kicsit jobb csoportban leszek, mint ahogy az eddigi összes au-pair-jelentkező is. Aztán kérdezték, hogy töltöttem-e már ki jelentkezési lapot, mondom, még nem, adtak egyet, majd mondom, holnap visszaszaladok a kitöltött jelentkezési lappal, meg a zsével.
Miután végeztem a nyelvsuliban, írtam Micolnak, egy olasz aupair-csajnak, akivel már a héten fércbúkon beszélgettünk, és megbeszéltük, hogy csütörtökön összefutunk, mert ő csütörtök délután szabad. Kb 15.20 körül írtam neki, visszaírt, hogy kb 4-re odaér a Sainsbury's-hez, ahol majd várni fogom. Végülis 4 előtt néháyn perccel jött az újabb sms, hogy még csak most indult el, és kb 20 perc, mire odaér. Nem nagy a hely, de végülis sikeresen elkerültük egymást, meghát nem is nagyon néztük meg fércen, hogy hogy néz ki a másik :P:D Na mindegy. 16.40 körül végülis találkoztunk, majd beültünk a Starbucks-ba, ahol cappuccinóztunk, és beszélgettünk erről-arról. Elsők között hagyta el a száját, az a mondat, majd kérdés, hogy én vagyok az első fiú aupair, akivel találkozott, és hogy hogyhogy e mellett döntöttem? :D Aztán a szokásos kérdések, mióta vagy itt, meddig leszel, mennyi gyerek van, milyen a család, ismersz-e más aupaireket a városban, stb-stb. Majd, mint kiderült, Az anyuka, az én hostanyukám, és Micol hostanyja ismerik egymást. Ugyanis mint kiderült a beszélgetésből, Micol hostanyja konkrétan mindenről tudni akar: jól kifaggatja, hogy mikor hova megy, kivel találkozik, őróla mit kell tudni, sőt, még azt is mondta, hogyha elment vásárolni, és szatyrokkal a kezében ment haza, még a szatyrokba is belenézett, és minden egyes ruhadarabot megnézett. Hát most őszintén, normális?
Amúgy Micol rendes lánynak tűnt így elsőre, még biztos, összefutunk jónéhányszor ittlétünk alatt. Konkrétan már most péntek este :) ugyanis néhány aupairrel fogunk összefutni a városközpontban, aztán csinálunk valamit közösen, még nem tudni, mit, de kell már egy kis kikapcsolódás :)
Kb fél órát beszélgettünk, mert nekem jönni kellett haza, hogy besegítsek a vacsorakészítésbe, ami a szokásoknak megfelelően lezajlott, tehát most mindenki itthon volt vacsoraidőben.
Most nemrég felmentem már, hogy beszéljek Az anyukaval v Az apukafal a nyelviskola ügyében, ugyanis a korábban megbeszéltek alapján a nyelviskola felét őt fizetik, illetve nem tudtam pontosan a címünket, meg az itthoni telefonszámunkat, tehát kellett a segítség, meg a lé :P A 9 hetes nyelviskola Ł175-ba kerül és még mellé Ł40 regisztrációs díjat is kell fizetni, ami holnap biztos, hogy nem lesz kifizetve, mivel nálam csak Ł105 volt, míg Az apuka nem tudott többet adni Ł80-nál, így majd valahogy le kell zsíroznom a nyelvsuliban, hogy azt a Ł40 regdíjat valahogy később fizessem be. Ja és még így, mivel Ł215-be kerül a nyelvsuli összesen, Ł110-et áll belőle a család, tehát még Ł30-tal lógnak, amit elvileg holnap este kapok meg a heti fizummal együtt. Hát nem is fog ártani, mert Ł10-tal egy kicsit vagány nekivágni az éjszakának :D
A nyelvsuli egyébként jövőhéten kezdődik, hetente 3 napon lesz óra, hétfőn, szerdán, pénteken, 12.45-14.15 között, tehát hetente, 4,5 óra lesz. De mivel jövőhéten a lányok még mindig nem egész nap lesznek a suliban, hanem akkor már 13.00-ig, így akkor még nem tudok kezdeni, amit mondtam is a suliban, azt mondták, hogy nem probléma, majd kezdek egy héttel később. Majd csak a regisztrációs díj halasztását kell valahogy kieszközölnöm holnap :D Mivel kevés a zsé holnapra, így mindenképpen biciklivel megyek, de ahogy nézem az előrejelzést, nem várható eső holnapra. Szerencsére:)
Egyébként pont akkor lesz ugye nyelvsuli, azokon a napokon, amikor egyedül vagyok/lennék itthon, így majd sietnem kell haza, hogy menjek a gyerekekért a suliba. Kijöhetett volna szerencsésebben is, mondjuk egy kedd-csütörtök kombó :D, na de mindegy, ez legyen a legnagyobb probléma :)
Szurkoljatok, hogy sikerüljön ledumálnom a regisztrációs díj később fizetését holnap!
Legyetek jók, ha tudtok, a többi nem számít! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése