2010. szeptember 20., hétfő

Az első igazi sulis nap


Még anno pénteken úgy volt, hogy én viszem, és hozom a gyerekeket, vagyis legalább a lányokat a suliba, majd haza, de akkor reggel Az apukafal együtt kísértük őket suliba, majd délben az egész család hazacsődült, mert A középső fiúnek hasfájása volt, így már egyúttal Az anyuka hazahozta a lányokat is néhány perccel dél előtt. Szóval ma volt az első hivatalos napom, amikor én voltam a felelős mindenért :) Természetesen jól ment, máshogy nem is mehetett volna :D:)
A reggel a szokásos, megreggeliztünk, majd a pénteki reggelből kiindulva, amikor kellett jó 20 perc, hogy odaérjünk a suliba, most 8.25-kor indultunk az iskolába 5-en, a két lány, A legkisebb fiú, A középső fiú és Én. Az egyik kislány biciklivel akart volna menni, de a hétvégén mondta Az anyuka, hogy semmiképpen sem mehetnek sem biciklivel, sem rollerral iskolába. Így egy kicsit pityeregve, de csak jött ő is, azért fogtam a kezét, nehogy beadja a durcit :P:D Útközben találkoztunk osztálytársukkal, úgyhogy hirtelen el is múlt a rosszkedve :D Kb most is kellett 20 perc mire a sulihoz értünk, útközben találkoztunk jópár anyukával, akik között már egy-kettőt fel is ismertem, sőt még majdnem mindnek a nevére is emlékeztem :D, hát igen, fejlődök. És még mielőtt mondanátok, nem visszafelé :D:P A suliban bekísértem a lányokat az osztályterembe, mondom jó lenne már találkozni a tanárukkal is, nemcsak a segítőivel, így bemutatkoztam neki, hogy én lennék a lányok au-pairje. Ő is rendesnek tűnt, mint kb mindenki itt a környéken, és ami a vicces, hogy őt Mrs Thomasnak hívják:), ugye én meg angolul Thomas vagyok :D
Hazajöttem, kiteregettem a mosást, összetakarítottam a konyhát és az ebédlőt, majd egy kicsit neteztem, és még mielőtt mentem volna a lányokért, kivasaltam 4 inget. Azért egy kicsit kibírhatóbb lesz a vasalás-téma itt, mint az előző helyen volt, ahol ha nem is naponta, de hetente többször kellett egy csomót vasalni, amitől a végén már a tököm kivolt, már bocsánat :P Így azért nem lesz probléma, ha mondjuk hetente 1-szer kell vasalnom. Még tiszta szerencse, hogy ők nem vasalják a ruhákat, csak Az apuka ingjeit kell. Mire végeztem a vasalással, már mehettem is a lányokért. Most kíváncsiságból lemértem, hogy egyedül mennyi idő nekem az iskola, és én 8 perc alatt ott voltam.
Simán hazajöttünk, semmi probléma nem volt, aztán adtam a lányoknak enni, majd hagytam őket játszani, azért többször rájuk néztem, hogy minden rendben van-e, de itthon is elvannak ők együtt, szerencsére.
Ja, azt még elfelejtettem mondani, hogy egész nap szép napos idő volt, így délután kimentünk a hátsó udvarra focizni a fiúkkal, közben a lányok is kint játszottak, bicikliztek. Már elég jól megy nekik a normális biciklivel is a bringázás, tehát a két hátsó tartó nélküli biciklire gondolok.
A vacsora lezajlott, a vége felé már a két lány elég nyűgös volt, így az anyjuk kizárta őket a konyhából és az ebédlőből is:D, ne ott kiabáljanak már mellettünk :D
Amúgy most már elkezdtem kiépíteni a nemzetközi kapcsolatokat:), fércbúkon (magyarul facebook-on:D) keresgettem bristoli au-pairek után, és már leveleztem egy francia, majd egy olasz lánnyal is, úgyhogy legkésőbb a hétvégén összefutok velük. Az olasz lánnyal több mint valószínű, hogy már csütörtökön, ha lesz délután néhány szabad órám, mert ő akkor pont szabad. Ha nem akkor talizunk, akkor marad a péntek esti buli :D
Na, peace! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése