2010. szeptember 19., vasárnap

Szombat = Bristol belváros


A tegnapi nap volt az első hivatalos szabadnapom, annyi kikötéssel, hogy este bébiszittyolnom :D kellett, vagyis ágyba kellett tennem a két kislányt, mert Az anyuka a fiúkkal valami partyra ment. Reggel 9-re állítottam az ébresztőt, hogy azért mégse aludjam már az egész napot. Hát ebből az lett, hogy ébresztett a teló, és "jó" szokásomhoz híven kb egy órával utána keltem ki az ágyból. Igaz, közben, olyan fél 10 körül még hallom, nagy lábdobogás fölöttem, majd hallom, hogy valaki jön le a lépcsőn, és az egyik kislány bejött a szobába, és mondja, hogy "Wake up time!" ("Ébresztő!"), a kis Teddy macijával a kezében, aranyos volt :), majd kb 2 perc múlva szólt az anyja, hogy menjen, mert mindjárt indulnak, és nem is telt bele 5 perc, mindenki elment itthonról.

Aztán szép lassan 10 után én is felkeltem, majd megreggeliztem, elkészülődtem, majd megnéztem a térképet, hogy mégis hol kell le- majd felszállnom az 1-es buszra, ami a Cribbs Causeway és Broomhill között közlekedik, és pont megáll itt elég közel hozzánk, és átmegy a városközponton. Úgyhogy ezzel a busszal fogok járni, ha rosszabb idő lesz. Egyébiránt ez a Cribbs Causeway egyfajta bevásárlóközpont Bristol szélén, nagyon sokfajta bolt megtalálható ott, még kedden voltunk ott Az anyukaval, és a lányokkal, majd egyszer elmegyek egyedül is, busszal.


De tegnap nem a Cribbs Causeway irányába mentem, hanem a városközpont volt a cél. Úton a City Centre felé a Durdham Parkon keresztül vezetett az utunk, emellett a park mellett van egyébként a Westbury park (én Bristolon belül Westbury-on-trym-ben lakok). Egyébként rengeteg park van Bristolban, úgyhogy tök jó. :)


Mivel ez volt az első utam a városközpontba, ez csak egyfajta felfedezőút volt, hogy azért nagyjából tudjam, hogy mit merre keressek :) Nem teljesen a városközpontban szálltam le, hogy azért gyalogolva lássam, hogy mi merre van. Szóval a Park Streetnél szálltam le, ahonnan elgyalogoltam a Broadmeadre, ami a Bristol belvárosában lévő shopping rész :) Itt mindent meg lehet találni, mi szem-szájnak ingere... Amit mindenképpen akartam venni, az egy papucs, illetve egy vékony széldzseki-szerű dzseki. Végülis mindkettőt vettem, úgyhogy mindenképpen megérte bemenni. Természetesen nem csak ennyit vettem, kellett még egy kis édesség :):P, egy könyv is belekerült a kosárba, Strepsils a rosszabb időkre, meg ilyenek. Voltam a Primarkban, elnéztem a Cabot Circus-nak nevezett bevásárló központba, illetve a The Mall Bristolba is, jól ki van alakítva ez a bevásárló terület. Aztán mielőtt indultam vissza a házba, még megpihentem a Castle Parkban, ami konkrétan ott van Broadmead, ill. az Avon folyó között.


Elindult megkeresni a buszmegállót, ahol fel tudok szállni a buszra, mert természetesen nem ugyanott szálltam fel, ahol le, de mivel pont az orrom előtt ment el a busz, ezért, mivel megláttam a Waterstone's-t, egy könyvboltot, kénytelen voltam bemenni, hátha találok valamit, amit érdemes megvenni. És végülis egy Agatha Christie-könyvvel lettem gazdagabb (Az ABC-gyilkosságok a címe).


Amúgy egészen olyan 4-fél 5-ig nagyon jó idő volt, sütött a nap, én olyan fél 4 körül értem haza, nemsokkal utánam a család elment a közeli parkba ki-ki biciklivel v. rollerral, de közben meg elkezdett cseperegni az eső, de csak egy kicsi csepergés volt, nem is esett. Este 7 körül jöttek haza, majd mint ahogy már említettem a bejegyzés elején, Az anyuka és a fiúk fél 8 után elmentek valami partyra, úgyhogy nekem kellett ágyba tennem a kislányokat. Szépen megmosták a fogukat, igaz már látszott rajtuk, hogy elég fáradtak, majd kiválasztottak egy-egy angol könyvet a játszószobából, hogy majd azt felolvasom nekik, de végülis Az egyik kislány ragaszkodott ahhoz, hogy német könyvet olvassak, noha a németem még bőven hagy kívánnivalót maga után:P Ebből az lett, hogy elolvastam az egyik angol könyvet nekik, majd "elkezdtem" olvasni a németet, de ez ilyen betűs könyv volt, valami vers volt az ábécéhez kapcsolódva, így kb kérdezgettem őket, hogy felismerik-e a betűket, úgyhogy ennyivel letudtuk az olvasást :P Eddig is tudtam, de most még biztosabbá vált, hogy minél hamarabb meg kell tanulnom legalább alapszinten németül, mivel a család amúgy is elég sokat beszél itthon németül. Amiből meglepő módon azért van amit megértek, mivel elég sok hasonló szó van a németben és az angolban, így nem annyira vészes, de azért az lesz a biztos, hogyha majd meg tudok szólalni németül is.


Más: látom az oldalmegnyitásokból, hogy olvassátok a blogot. Nyugodtan hozzá lehet szólni a bejegyzésekhez, nem sértődök meg :D:D


Addig is pihenjetek sokat! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése