2010. szeptember 22., szerda

A logisztika fontossága


Most jól össze kell szednem magamat, hogy visszaemlékezzek, hogy mi történt tegnap... Hát ebből ki lehetett találni, hogy nem dolgoztam halálra magam tegnap :P
Mivel kedd volt tegnap, így Az anyuka itthon volt, ő vitte reggel a gyerekeket suliba, majd ő hozta haza a lányokat délben, aztán a fiúkat délután, addig én a lányokra figyeltem, igaz közben még elment valahova, így már hamarabb is vigyáztam a lányokra, vagyis ők néztek egy mesét, én meg laptopoztam :P
Délután krumplit pucoltam, de mivel vagyunk ugye 9-en :P, ezért a jó koszos krumpli megmosásával együtt a pucolás több mint egy óráig tartott. Hát mit ne mondjak, a végére "nagyon élveztem" ... Na mindegy, krumplipüré volt, úgyhogy ettem belőle bőven :P
Ja, még tegnap elkezdtem tanulni már itt is németül:P:D, mert azért jó lenne néha érteni, hogy mit beszélnek itthon, mivel elég sokat beszélnek németül, noha hozzám azért angolul, mivel tudják, hogy a német (még) nem az erősségem. És akkor még enyhén fogalmaztam :D:D
Illetve még tegnap nézegettem a járatokat haza, karácsonyra, és most úgy néz ki, hogy legkésőbb december 19-én (vasárnap) megyek haza, viszont már január 2-án jövök vissza, úgyhogy szilveszter után hamar ki kell józanodni :D:D:D
Szerda lévén ma én kísértem reggel a gyerekeket suliba, majd hazafelé jövet tettem egy kis kitérőt, hogy vegyek egy kis nassolnivalót :P Délelőtt csak elvoltam itthon, betelepedtem a laptop elé :D, majd hirtelen el is telt a délelőtt, és már mehetettem is a lányokért. Mikor kijöttek egyből mondták, hogy éhesek, és hogy hoztam-e nekik valamit enni :) Persze hazafelé útközben nem egyszer elfelejtették, hogy éhesek :D Na mindegy. Hazaértünk, adtam nekik enni. Hogy mennyire szeretik a mazsolát, naponta két ilyen kisdobozzal esznek minimum, ilyen gyufásdoboz nagyságú dobozt kell elképzelni! Amennyire ők szeretik, én annyira nem szeretem :D
Most kifejtem, hogy miért is az a bejegyzés címe, ami. A mai nap röviden a gyerekek programja ez volt: suli mindenkinek, én hazahozom délben a lányokat, akiket aztán Louise, az egyik anyuka 15.45 körül elvitt egyik osztálytársuk, Elliott szülinapi partyjára, így nekem itt kellett lennem addig velük, majd mielőtt elmentek, átöltöztetni őket. A fiúknak 15.15-ig tart a suli, A legidősebb fiúnek (11) egyből utána rögbiedzése volt, így ő nem is tudom pontosan mikor ért haza, mivel miután a lányok elmentek, elvitték őket, nekem menni kellett A legkisebb fiúhoz (7) a Canford Parkba, ahol teniszedzése volt 16.00-17.00 között. Mivel 10 perc kellett ahhoz, hogy rájöjjek, hogy lehet a rollert összecsukni :P, ezért egy kicsit késve értem oda, dehát ez nem osztott, nem szorzott. Eközben A középső fiúnek (9) valamilyen szakköre volt, vagy nem  tudom pontosan, ez most nem fog már eszembe jutni :D, tehát ő sem volt itthon, mikor elindultam itthonról. Majd hazajöttem A legkisebb fiúnal a teniszről, ekkor itthon volt A középső fiú, A legidősebb fiú, ill két villanyszerelő, ugyanis délután kicserélték a főzőlapot, illetve néhány dugaljat a házban. Ekkor volt kb 17.15. A középső fiút és egyik barátját, Constantine-t (remélem jól írtam a nevét), 17.45-kor a közben már hazaérkező Az apuka elvitte fociedzésre, eközben befutott Laura, a 16 éves német csaj, aki ebben a tanévben velünk lakik. Majd 18.30 előtt néhány perccel jött Marion, gőzöm nincs kicsoda, hogy elvigye A legidősebb fiút egy ilyen úgynevezett nyílt napra, vagy inkább estére, a sulijába, amit a leendő tanulóknak és szüleiknek rendeztek. Szóval összegezzünk:D: 18.30 után itthon volt A legkisebb fiú, Laura és Én. Én még mielőtt A legidősebb fiú elment, már elkezdtem melegíteni a levest, amit tegnap megcsinált Az anyuka, így hárman készülődtünk enni, vagyis inkább ketten, mert A legkisebb fiúnak nem akaródzott az asztalhoz jönni, inkább tévézett :S. Így ketten kezdtünk el enni, beszélgettünk erről-arról, ki miért jött Angliába, meg ilyenek :D Eközben hazahozták a lányokat a partyról, ők is csatlakoztak a tv-t néző A legkisebb fiúhoz, mi ettünk tovább, majd hazaért Az apuka is, hóna alatt a megjavított dvd-lejátszóval, így ő is csatlakozott hozzánk vacsorázni. Tök rendes volt Laura, mert felajánlotta, hogy majd akár segít a németben, ha gondolom :)
Ezután mondtam Az apukanak, hogy nézzük már meg a járatokat karácsonyra nekem, hogy miket találtam. Nekem meglepő volt, de a British Airways volt a legolcsóbb azokon a napokon, amiken néztem/néztük, így Heathrow-ról fogok menni, és oda is fogok visszaérkezni. Vagy december 19-én, vagy 17-én megyek, de az biztos, hogy január 2-án már jövök is vissza. Lehetőség volt még Wizzairrel vagy Easyjettel Lutonról menni, illetve Easyjettel Gatwickről, valamint Malévval Gatwickről, de mindegyik drágábbra jött ki, mint Heathrow, illetve oda a legkönnyebb is eljutni amúgy is innen Bristolból. Még az a szerencse, hogy amikor jöttem, még járt (illetve még októberig jár) a Bristol-Budapest Ryanair járat. Ha a 19-ei járatot foglalják le, akkor Ł188.80 odavissza + még kb Ł5 kártyahasználati díj, illetve a coach (távolsági busz) Ł41, szóval kb Ł235-ba kerül a haza- és visszautazásom. Még nem foglaltuk le, de azt mondta Az apuka, hogy valszeg még ma este megcsinálják, miután hazaért Az anyuka.
Aki közben hazaért:), és mondta, hogy ma hívták a nyelvsuliból, hogy holnap délután 2-re mennem kell tesztet írni, hogy el tudják dönteni, hogy mégis milyen csoportba tegyenek. Utána találkozok egy olasz aupair-csajjal, aki közelebb lakik a belvároshoz mint én. Én Bristolon belül Westbury-on-trym városrészben lakom, ha valaki rá akar keresni google maps-on :D, míg ő Redland-ben. Valszeg bicajjal megyek, hogy szokjam az itteni domborzati viszonyokat, legalább lemérem, hogy mennyi idő kell, hogy beérjek a nyelvsuliba biciklivel. Nyáron Laci, a host családom előző aupairje, azt mondta, hogy kb 25 perc alatt be lehet érni a sulihoz bicajjal. Na vajon, megdöntöm majd a rekordot? :P
Úgyhogy összegezve a mai napot, levonva a tanulságot:), még az a szerencse, hogy elég jólneveltek a gyerekek, mert még így is nehéz megszervezni, hgoy mindig legyen valaki, aki elviszi őket a programjukra, illetve hazahozza őket, mi lenne, ha még rosszul is viselkednének...
Majd holnap teszek fel képeket. Jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése