2011. augusztus 16., kedd

13 óra munka, 13 óra lazulás :P


Hétfőn egész nap én voltam a gyerekekkel. Ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy 9.00-től kb 22.00-ig. A nap első felében hagytam őket a tv előtt punnyadni, meg játszani a playstationön. Még mielőtt a parkba indultunk volna, a két nagyobb fiúval trambulinoztunk egy kicsit. Jó volt J Majd olyan 3 óra tájékán a Friary Parkba vettük az irányt. Óóó, itt nagyon jól elvoltak a srácok, én leültem a parkban található kis kajálda/kávézóba, aztán olvastam egy kis Agatha Christie-t. A gyerekek eljátszogattak, majd először innivalót, később jégkrémet vettem nekik, úgyhogy megvolt a boldogság :P J Egyébként a parkban megint hallottam magyar hangokat J Vagy csak a fülem szórakozott velem?! :D

5 órakor indultunk haza. Ők ismét a playstationön szórakoztatták magukat, míg én vacsorát csináltam. Egyrészt csináltam csirkecombbol pörköltet, másrészt volt előre elkészített és fűszerezett, csont nélküli csirkecomb, azt csak a sütőbe kellett betenni, és vagy félóráig megsütni. Tészta és rizs volt a köret, plusz egy kis répa párolva. Egész jól ettek a gyerekek, bár a középső nagyon válogatós, az anyja is megmondta, meg már én is tapasztaltam/tapasztalom.

Olyan fél 9 körül felhívták az anyukát, hogy Jó éjszakát kívánjanak neki, majd mentünk is a szobájukba (a nagy még maradhatott fenn). Mindkettőjüknek olvastam egy-egy mesét (amúgy k.rva jól olvasok mesét, komolyan mondom meseolvasónak kellene mennem :D:D), majd villanyoltás, és alvás számukra. Én még gyorsan beiktattam egy zuhanyzást, hogy mielőtt az anyuka hazaér, végezzek (mert közben tartottuk a kapcsolatot smsben, és írta, hogy kb 22 óra körül fut be). Hazajött, lementem, beszélgettünk egy kicsit, kb 15-20 percet, szegény azóta is megvan fázva és/vagy kijött az allergiája is. Elmondta, hogy ma mégsem kell dolgoznom, esetleg délután egy órát, így aludhatok, ameddig csak akarok.

Ennek örömére este, olyan éjfél előtt egy kicsivel elkezdtem nézni a Sikoly 4-et laptopon. Az elején már egy-egy mozdulatból lehetett tudni, hogy ki lesz a következő halott, de a végére azért elég korrekt történet kerekedett a filmből. Megérte megnézni, azt hiszem.

És mivel nem kellett időre felkelnem, így a felkelés nagyon-nagyon nehezen ment, kb dél körül keltem ki az ágyból :D Lementem, megebédeltem a családdal, itt volt még az egyik testvér is, majd utána ismét csak beszélgettünk, most 3-an, a felnőttek. Mondta az anyuka, hogy már értesítette a fiúk suliját, hogy én fogom őket vinni-hozni, illetve a telszámomat is elküldte nekik, amennyiben bármi probléma lenne. De majd úgyis első nap, mikor megyek, bemutatkozok a tanároknak, hogy tudják, hogy én vagyok a fiúkkal. Illetve mondták, hogy fél 3-ra mennek moziba, és megnézek a Mr. Popper’s Penguins-t. El is mentek, de az anyukának hamarabb el kellett jönnie a moziból, mert kórházba ment, valami kivizsgálásra, így a testvér hozta haza a fiúkat. A mozi után még elég jól elvoltak, playstationöztek, viszont olyan 5-6 között meg gyakorlatilag megőrültek. Én a szobámban voltam, de hallottam, ahogy kiabálnak, meg sírnak :P, úgyhogy nagyon elemükben voltak. Most az anyuka készített vacsorát, a fiúk nem sokat ettek, majd a vacsora után az anyuka kiparancsolta őket a trambulinra, hogy egy kicsit fárasszák magukat. Hát nem tudom, hogy mennyire sikerült ez a terv, de egymás bántása már annál inkább :P

Tehát ma gyakorlatilag nem kellett csinálnom semmit sem, viszont holnap ismét egész nap én leszek itthon a gyerekekkel, bár csak max délután 4-ig lesz mindhárom itthon, mert a két kisebbet az anyuka testvére viszi el magához, és ott lesznek csütörtök délig, délutánig. Illetve olyan délután 4 körül a legidősebb fiú egyik barátja jön át, és itt is alszik holnap, majd csütörtökön dél körül jönnek érte. Szóval megint egy hosszú műszak következik, viszont ez után már nem nagyon kell majd dolgoznom a héten. Mondjuk a 25 órát tuti biztos, hogy átlépem, úgyhogy kíváncsi leszek a túlóra kifizetésére. J

Egyébiránt a katalán „barát”, aki most még itt lakik a házban, most este mondta, hogy megy haza, Barcelonába, merthogy hiba volt neki Angliába jönnie. Az anyuka kérdezte a nap folyamán, hogy velem még beszél a nő? Mondom igen, miért? Mert hogy már vele sem beszélt :P :D A spanyolok (bocsánat katalánok :P) már csak ilyenek!? :D

Csütörtöktől a Friary Parkban éves Fun Fair (azaz vidámpark) lesz, már tegnap elkezdték kipakolni, és felállítani a játékokat, bódékat. Mondta is az anyuka, hogy majd pénteken a barátjával és a fiúkkal elmennek. Mondom, oda majd én is elnézek, már úgyis régen voltam vidámparkban. De lehet, hogy ezt leszámítva hamar leszek… ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése