2011. augusztus 15., hétfő

Elfelejtett gondolatok...


Első történetünk körülbelül két héttel ezelőttre nyúlik vissza, amikor is nagy serényen takarítottam otthon (igen, „munkahelyi” ártalom :P :D), és a nagy porolás hatására gyakorlatilag az egész művelet alatt úgy folyt az orrom, mint a Niagara-vízesés. Már tavaly és tavalyelőtt is, amikor apukámmal voltam festegetni, és a „legjobb” részét, a csiszolást csináltuk :P, akkor is rengeteg por keletkezett, és hát akkor is folyt az orrom erősen :S Úgyhogy okosan kikövetkeztettem, hogy biztosan porallergiám van! Igaz, a majdnem egy évvel ezelőtt elvégzett allergia-vizsgálat (amin szintén beájultam :D) nem mutatott ki semmit… Mondjuk nem is szedek rá semmit...:P

Második kis szösszenetem a visszautazásom előtti napon tapasztalt dologról szól. Ekkor mentem be Nyíregyházára busszal, és a 9.59-es Agria Volános egri buszt választottam, mert ez gyorsjárat. Korábban már a testvérem is mondta, hogy ő is utazott ezzel a járattal, és már azon is VOLT WIFI!!! Értitek?! Wifi egy Magyarországon üzemelő buszon! Hihetetlen, de igaz (igaz, nem próbáltam ki, mert elfelejtettem, hogy tesóm mondta, hogy van wifi a buszon)! Magyarország is a fejlődés mezejére lépett volna (valamilyen szinten)? Reméljük, igen…

Végezetül utolsó a mai utolsó bekezdésem. Ugye még múlt pénteken találkoztam az Oxford Street-en Annával. Odafelé menet közben azon gondolkoztam, hogy kíváncsi vagyok, hogy vajon mikor fogok teljesen véletlenül először belefutni egy honfitársamba, mivel még Párizsban gyakorlatilag minden nevezetességnél találkoztam/találkoztunk magyarokkal. És nem is kellett sokat várnunk erre a pillanatra Londonban sem. Kb este 9-kor jöttem ki a repülőtérről csütörtök este, és kb 18 órával utána, tehát olyan pénteken 15 óra tájékán az Oxford Street végén található McDonald’s ajtajában futottunk bele először véletlenül magyarokba J Igaz, azóta már több helyen is hallottam magyar beszédet J

És akkor egy megkésett, de még mindig ideillő dal és klip (legkésőbb múlt pénteken akartam kitenni :P :D, de hát az én memóriám már csak ilyen, ezért is vettem tegnap egy nagy jegyzettömböt, és mostmár mindent arra írok :D). Szóval:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése