2011. augusztus 10., szerda

London: jövök!


Ismét egy -1-edik napon vagyok. Holnap ilyenkor megkezdődik a londoni au-pairkedős kalandom. Gondolom hallottatok, figyelitek az elmúlt napok angliai eseményeit. Múlt héten kezdődtek, amikor is Londonban egy 29 éves dílert a rendőrök ismeretlen körülmények között likvidáltak, majd a csendes tüntetés erőszakos fosztogatásba, gyújtogatásba torkollott, ami azóta is tart Anglia több nagyvárosában. A hostanyu azt írta, hogy most úgy tűnik, hogy a helyzet lenyugvóban van Londonban, illetve a mi környékünkön amúgy sem voltak zavargások. Nagyon remélem, hogy nem is lesznek! Kell az izgalom, de azért nem akarnék egy égő házból menekülni!

Szóval ilyen körülmények között utazok holnap Luton reptérre. Az online check-int még hétfőn megcsináltam, tegnap elbúcsúztam a nagymamáktól, illetve a barátoktól, ma pedig a keresztszülőktől és unokatestvéreimtől. A pakolást is elkezdtem, még egy-két cucc hiányzik :P, tehát mondhatni 75%-os a „bepakoltság” :D Mondjuk az biztos, hogy jónéhány percet el kell majd töltenem a bőröndön ülve, hogy minden beleférjen, mivel ismét csak jó sok cumót viszek vissza.

Egyébiránt péntek estére már van is bulimeghívásom :P Illetve még azt is elfelejtettem írni, hogy a tavalyi -1-edik napomhoz hasonlóan, ma is sikeresen megfáztam! Hát nem szánalmas?! :D :P Nyáron megfázni… -.-

A következő bejegyzésemet már biztosan Londonból fogom megírni. Béke!

1 megjegyzés: