2011. augusztus 18., csütörtök

Palacsintás csütörtök


Eső, eső, eső. Ma szinte egész nap esett, változó intenzitással, így kimozdulásról szó sem lehetett. Na nem mintha a nagyfiút nagyon ki lehetett volna robbantani a PS elől, miután elment a barátja olyan fél 12 körül (előtte se nagyon lehetett :P). Mondjuk azért a tegnapi maradék bolognai spagettivel sikerült ;)

Már mióta megérkeztem, tehát pontosan egy hete, hallom a házból is a felettünk elrepülő repülőgépek hangját. Tegnap pedig láttam is egy-kettőt elszállni. Nem szállnak annyira magasan, így simán lehetett látni őket. Azóta azon gondolkozok, hogy melyik repülőtérre mehetnek, de ha jól silabizáltam ki az irányukból, akkor Luton lesz a befutó; vagy esetleg még Stanstead jöhet szóba, de sztem Luton lesz az.

Azt hiszem már említettem korábban, hogy az anyuka a barátjával pénteken akarja elvinni a gyerekeket a parkban ma (valószínűleg) megnyílt Fun Fairre. Beszélgettünk a spagettievés közben a nagyfiúval, és kérdezi, hogy pénteken én is megyek-e velük a parkba. Mondom szeretnék menni, mert már nem is emlékszem, mikor voltam utoljára vidámparkban. Erre egy halk, de hallható „Yes!” szócskát ejtett el. Jól esett! J

Az anyuka a barátjával olyan 4 után érkezett haza. Hoztak egy új tévét, mert a régi a szobájában elromlott. Majd 5 körül elkezdett vacsorára palacsintát sütni. Megvolt a munkamegosztás, ő sütötte, a nagyfiú, a barátja és én meg ettük :D :P Mindenki kipróbált valami újfajtát. Én ettem sajtos-sonkást, nutellásat, tejszínhabosat, valamint fahéjasat. Mindegyik jó volt! De a végére annyira teleettük magunkat, hogy már nem bírtunk szinte felkelni az asztal mellől :P

Majd miután szépen befejeztük a vacsorát, befutott a báty a két kisebbik fiúval. Vett nekik ilyen Angry Birds plüssmadarakat, és azzal elvoltak. Egy vicces történet: anyuka ott van a nappali ajtajában, kb félszemmel nézi a gyerekeket, erre a legkisebb mondja, hogy „I love you”, erre az anyuka „I love you, too”. Erre a kicsi, hogy de én ezt az Angry Birds-nek mondtam! :D Mi még az étkezőben voltunk, és mikor elmondta, olyan röhögésben törtünk ki, hogy nem is igaz :D Az anyuka reakcióját nem írom le :D

Tegnap amúgy megjött a két kisebbik fiú útlevele, úgyhogy mostmár nyugodtan mehetnek Franciaországba az apjukkal. Bár még semmit sem tudunk arról, hogy mikor, honnan mennek, a hétvége hogyan lesz, ill hogy mikor jönnek, mert az apuka módszeresen nem válaszol az anyuka hívásaira, üzeneteire… -.- Szóval így még nem tudni, hogy nekem kell-e dolgozni a hétvégén, vagy sem. Ezért még semmi konkrét programot nem terveztem, az biztos, hogy valamelyik nap, legkésőbb jövőhéten, elmegyek megnézni a Horrible Bosses-t moziban.

Ma kivégeztem Agatha Christie: Death in the clouds (Halál a felhők felett) című könyvét. Ez is jó volt, Agatha Christie-t csak ajánlani tudom mindenkinek. Mára ennyi, ciao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése