2011. augusztus 31., szerda

Kipihentem a hétvégét :D :P


Tegnap annyira nem csináltam semmit, hogy nem is emlékszem, hogyan telt el a nap. Annyira emlékszem, hogy este beszéltem az otthoniakkal Skype-on. Valahogy eltelt a nap, gyakorlatilag kockultam :P Kipihentem a hétvégét :D Mondjuk az biztos, hogy nem jó éjszaka elkezdeni Youtube-videókat nézni, mert mindig találni fog az ember egy-egy jót, amit még érdemes akkor, abban a pillanatban megnézni, és így azon veszi az ember magát, hogy már éjszaka 2 óra van :P Ez történt tegnap éjszaka :D

Ez már csak azért sem volt jó, mert ma reggel 9-re kellett mennem a Camden Town-ban található Jobcentre-be, NIN (National Insurance Number)-interjúra. Így 7 körül kellett kelnem, amiből fél 8 lett végül, de ez nem osztott, nem szorzott végeredményben.

Sikeresen megérkeztem a Jobcentre-be, ahol néhány perc várakozás után már mondták is a számomat. Minden oké volt, lezajlott az interjú, 5 perc lehetett, vagy egy kicsit több, de az is csak azért, mert az ügyintéző hölgy egy-két telefont még megejtett haza :P Majd miután végeztem az interjúval, oda kellett adnom az útlevelemet, így az interjú után erre vártam néhány percet, hogy visszaadják. Ez is probléma nélkül lezajlott, úgyhogy elméletileg 2-4 hét múlva megjön a NI-kártyám.

Majd hazabuszoztam, ahol az anyuka már itthon volt (mert tegnap este sem aludt itthon), és egyből meglátta rajtam, hogy enyhén szólva nem vagyok a topon, én is mondtam, hogy már majdnem a buszon is elaludtam :P, erre úgy elkezdtünk nevetni :D Majd elkezdtünk beszélgetni, nem is tudom meddig beszélgettünk, de legalább 1,5 órát, ha nem 2-őt. Nagyjából kiderült, hogy mikor megyek haza, illetve mikor jövök majd vissza karácsonykor, illetve újévben. A gyerekek sulijáról, milyen közös programokat lehetne csinálni hétvégéken, amikor a gyerekek már ismét itthon lesznek, arról, hogy mi lesz a következő napok/hetek programja. A bevásárlólistát is összeállítottuk, majd mondta, hogyha van kedvem, délután elmehetek vele Wood Green-be, bevásárolni, én meg mondtam, hogy miért is ne.

Így 3 körül elmentek, mutatott egy jó kis piacot, ahol vettünk gyümölcsöket, zöldségeket, húsokat, halakat. Illetve még nekem ma estére kaját is :D :P Csak, hogy ne kelljen most sem főznöm :D Nagyon jó, hogy úgy kezelnek, mint a család tagját, így mindig mondja is, hogy nyugodtan mondjam, vagy vegyem le a polcról (hogyha boltban vagyunk), amit szeretnék, és ugyanúgy megveszi. Még az Iceland-be is bementünk, mielőtt hazajöttünk volna. Mondjuk a hazajövetel elég sokáig tartott, mert a North Circular Road-on munkákat végeznek, így nagyon lassan halad a forgalom azon az úton (is), amelyen mi mentünk Wood Greenbe.

Az anyukának már holnap mennie kell suliba (ugye említettem, hogy középiskolában tanít), de még csak Inset day lesz, azaz diákok még nem lesznek, csak a tanárok. Így most este simán el tudott menni a barátjához, akivel elmennek a Southbankon lévő IMAX-moziba megnézni a Harry Potter utolsó részét. Még délután mondta, mikor szóba került az esti mozi, hogy majd egyszer, hogyha találunk egy, a gyerekeknek is megfelelő filmet, akkor majd közösen, mi is elmegyünk az IMAX-moziba. Még ők sem voltak, és én is el akartam már menni egy ilyenbe, úgyhogy előbb-utóbb meg fog történni.

Most pedig kezdődik a Sky Premiere-en az Inception, ami az egyik kedvenc filmem egyértelműen a kedvenc rendezőmtől (Christopher Nolan), úgyhogy nézem is! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése