2011. augusztus 14., vasárnap

Zajlik az élet


Tehát akkor az első hétvégém az új, londoni hostcsaládnál. Szombaton reggel olyan 8 körül keltem, de a fiúk nagyon jól elvoltak, akár maguknak is elő tudják venni a kaját, amit enni akarnak, úgyhogy ilyen szempontból jók. A nap első fele nyugisan zajlott, a két kisebbik volt itthon, egy kisebb veszekedést leszámítva semmi az égegyadtavilágon nem történt. Utána melegítettem magamnak és a kicsi fiúnak maradék kaját, a középső még nem kért.

Majd egy kicsit később felhívták már az anyukájukat, mert már nagyon hiányzott nekik, és ő ekkor mondta, hogy menjünk el a közeli parkba, majd a kicsi fiú megmutatja az utat (mivel én még nem tudtam). A kicsi fiú egyből izgalomba jött, ment is fel, felöltözni, a középső viszont még a tv előtt maradt. Ekkor jött a „Próbáld meg meggyőzni a fiút, aki nem akar parkba menni, hogy mégis menjünk”-előadás első felvonása. A legjobb volt az egészben, hogy még ebédelni sem ebédelt, mivel neki nem volt jó a kétféle tészta, hanem csirkét akart. Miközben győzködtem a középsőt, nagy erőkkel kellett visszatartanom a kicsit, hogy ki ne menjen a házból, mert ő már nagyon fel volt spannolva. Annyira jól sikerült a visszatartás, hogy a végére már ő nem akart menni a parkba, és természetesen (Murphy-törvénye :D) a középső ekkor már akart volna… Hát igen, ez az igazi, nem? :D A kicsi el is kezdett hisztizni, ismét az anyukáját akarta hívni telefonon, aki mondta még korábban, hogy ne hívják már többször, mert nemsokára úgyis jön haza, én meg nem akartam odaadni a telefont, így ment a hiszti. Majd egy idő után sikerült rávenni, hogy szépen üljön le, aztán odaadom a telót, úgyhgoy meg is történt, de hálaistennek csak üzenetrögzítővel tudott „beszélni” :P Mi, a középső fiú és én, elkezdtünk Scrabble-özni, majd egy kis idő után beszállt a kisfiú is, szépen eljátszogattunk, majd egyszer csak megkérdezem, hogy „Van kedvetek parkba menni?”, igen, jött a válasz, úgyhogy gyorsan kihasználva az alkalmat, már indultunk is, mivel mindenki menetfelszerelésben volt :D

A park gyalog volt vagy 6-8 percre, a gyerekek scooterrel már jól előrementek, a kajáldában foglaltak is helyet, és egyből kérdezték, hogy mit eszünk. Mivel a középső még nem evett ebédet, így természetesen mondtam, hogy menjünk, és együnk valamit (vagyis ők :P), én meg egy Lattét ittam. Kb 5-re jöttünk haza, az anyuka már közben hazaérkezett. Ezután még beszélgettünk, megmutattam, hogy melyik asztalt szeretném, majd a fizetésről is szó esett, vagyis, hogy hetente, kéthetente, esetleg havonta kérném (nyilván hetente), illetve, hogy pénteken a következő hetit adja-e ide, vagy az elmúlt hetit (következő hetit választottam). Majd kérdezte, hogy most van-e elég pénzem, volt nálam vagy £30, úgyhogy mondta, hogy mielőtt én még megyek este bulizni, ő elmegy egy boltba, és vesz ki pénzt. És kétheti pénzt adott ide, mivel ugye péntek-szombaton szinte egy teljes egész napot voltam a gyerekekkel, illetve a következő hétre is a megbeszéltek alapján.

Én ezután elkezdtem a készülődést az esti bulira, ugyanis több au-pairrel FB-n megbeszéltük, hogy ma este megyünk egyet bulizni. A találkozó 9-re volt megbeszélve, én Annával 8.45-re beszéltem meg, hogy a Piccadilly Circus védjegyének számító neonfények alatti Boots előtt talizunk. Így már 7.25 körül elhagytam a bázist, mivel 50-55 perc busszal nekem Covent Garden innen, és még onnan el is kellett gyalogolnom a Circusig. Végülis egy kis kitérőt követően (Oxford Street, McDonald’s) :P ott is voltam. Anna késett, majd a Lillywhites nevű üzlet előtt lassan elkezdtünk gyülekezni mi, au-pairek. Meglepően sok au-pair-srác volt ott :O Majd a mintegy 30 méterre lévő Piccadilly Institute nevű helyre mentünk olyan 9.45-kor, mivel 10-ig ingyenes a belépő. Ezen a helyen asszem 6 különböző zenei stílust játszó szoba van (vagy több szoba, nem tudom pontosan), úgyhogy szinte mindenki megtalálhatja a magának tetsző stílust. Egymás elvesztése majd egymásra találások után egész jó buli kerekedett a dologból. Én 2 körül léptem, és 3 körülre értem haza.

Ma délután egykor keltem, majd elmentem Arnos Grove állomásra érvényesíttetni a tegnap az Oyster-emre neten megvett 3 hónapos Travelcard-ot (ami £262.70-be került), szóval november 13-áig Zone 2-4 között használhatom a Tube-ot, illetve a buszokat bármilyen mennyiségben és bárhol Londonban. Szuper. Ezután elmentem Muswell Hillre, mivel még a 134-es buszról láttam, hogy van ott egy 99p-s bolt, ahol jól bevásároltam :P

Ja, még mielőtt elindultam volna Arnos Grove-ra találkoztam az anyuka barátjával, illetve másik fiútestvérével is. Majd miután visszaérkeztem, azután nemsokkal jött a közös vacsi, ahol még egy barát volt itt. A vacsi után én még lent maradtam okosodni, azaz hallgatni az angolok beszélgetését különböző tervekről. Nemsokkal később feljöttem, majd netezgettem, skype-oltam, lezuhanyoztam, ami alatt megérkezett a szobámba az Argosból vett asztalom, amit ma vett meg az anyuka és a barátja, és a barátja rakta össze most délután J Úgyhogy egyre otthonosabban néz ki a szobám J

Holnap reggeltől késő délutánig az én felügyeletem alatt lesznek a gyerekek, mivel az anyuka dolgozni fog. Kedden valószínűleg ugyanez lesz a forgatókönyv, mivel egy munkát elvállalt, amit csinálhatna itthonról is, azonban nem tudni, hogy a gyerekektől mennyire tudná csinálni, de ez majd még kiderül kedden. Aztán szerda-csütörtök teljesen szabad vagyok, és esetleg péntek délután-este lesz szüksége rám, hogyha nem fog jól menni a meló. És azt követően két hétig nem lesznek itthon a gyerekek.

2 hét múlva szülinap ;) 1 hét és 6 nap múlva pedig szülinapi party itt, nálam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése