2011. szeptember 2., péntek

Győzelem!!!!!! :D


Hát most nem szorosan az au-pairséggel összefüggő dologról fog szóesni, de hát az én blogomba azt írok, amit akarok, nemde?! :D Szóval, végre-valahára a magyar fociválogatott legyőzte tétmeccsen a svédeket!!!! Ááááá, komolyan mondom, el sem hiszem. Hihetetlen, egyszerűen hihetetlen. Itt izgultam, szurkoltam végig a meccset, és megértem, mert most a végén végre mi szereztük meg a győztes gólt, nem a svédek. YEEEEAAAAAHHH! :D 2-1-re nyertünk amúgy :D

Hogy másról is szót ejtsek: nem vagyok a legjobb formában, mivel ma, mikor felkeltem, már éreztem, hogy nem az igazi, egy kis fejfájás, valamint torokfájás gyötört, de 1-2 óra múlva mintha már eltűnt volna, így meg is beszéltem egy au-pair-csajjal egy talit, de pont elkerültük egymást. Ő is késett egy 10 percet, én meg még többet :P, így nem várt tovább :D Úgyhogy csak szétnéztem Muswell Hillben, de a hazafelé buszon viszont már nagyon rosszul éreztem magam, úgy éreztem, mintha lázas is lennék, de ebben nem vagyok egészen biztos. Szóval ma este erőteljesen pihenés a napirendi pont.

Tegnap egyébként elmentem a Regent’s Parkba, mivel már akkor is nagyon jó idő volt, így gondoltam, nem egészséges nem kimozdulni egész nap, úgyhogy fogtam magam, buszra, majd metróra pattantam, és már ott is voltam egy kis sétát is követően. Megnéztem az Avenue Gardens-t, valamint a Queen Mary’s Gardens-t is. Most, így szeptember 1-jén az Avenue Gardens volt szebb, mert a Queen Mary’s Gardensben a rózsák nagyja már elhervadt és elhullajtotta a szirmait, úgyhogy nem a legjobb időben mentem parkot nézni.

Aztán este „nagyon okosan” a hazabuszozást választottam, pedig Camdenből mehettem volna Highgate-ig metróval, és onnan busszal, de hát miért is tettem volna ezt… Így több, mint egy óra volt busszal hazakullogni… Az anyuka és a legidősebb bátyja már főzőcskéztek itthon, valami thai-halat csináltak. Jó volt, finom szósszal, úgyhogy közösen vacsiztunk, majd később még befutott a másik báty is. Közben borozgattunk, elég sokmindenről esett szó, amiket most itt nem írok le :D, de egy dolgot azért mégis. Ez egy úgymond visszajelzés a múlt hétvégéről (amikor itt volt Magdi, Zsuzsi és Gabi). Szombaton délután történt, hogy mi itt voltunk a konyhában-étkezőben, és az anyuka barátja sokszor jött ki a konyhába, mert – mint kiderült -, jégkrém-megszállott :D, így csak nyomta be magába a jégkrémeket :D És tegnap mondja az anyuka, hogy egyszer, miután egy ilyen jégkrém-beszerző-újratöltő-körútról visszatért a nappaliba, mondta az anyukának, hogy a Tamás barátnői nagyon dögösek! :D ;)

Amúgy most este megnézegettem a repjegy-árakat, és már most eléggé „szép” árban vannak karácsonyra és újévre :S

Ja, amúgy most hirtelen meghalt a Touchpad-om a laptopon :S Ez jel lenne, hogy új laptopot kéne vennem?! Tervbe van véve, mondjuk úgy egy éven belül… :P

YEAH! YEAH! YEAH!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése