2011. szeptember 4., vasárnap

Betegesen...


Mára megjött a „várva várt” rossz idő, ahogy az előrejelzés is jelezte, azaz esik :S Ezzel párhuzamosan a torkom is most fáj a legjobban péntek óta, úgyhogy erőteljes pihenésbe fogok a mai napon, filmezés és hasonlók lesz a program J

Tegnap amúgy jobban éreztem magam, így el is mentem a Battersea Parkba találkozni Rékával. Ő London Mortlake városrészében lakik, egy hete jött ki. Mivel a tegnapi volt hosszú ideig az utolsó viszonylag meleg, esőmentes nap, így ki akartam mozdulni, így megbeszéltük, hogy ott összefutunk. Meglepő módon időben odaértem! :D A teszkóban bevásároltunk aztán a park egy tisztásán beszéltük át az élet nagy dolgait J

A nap tanulsága: egy parkba bemenetel előtt mindig térképezzük fel a mellékhelyiségek pontos lelőhelyét!!! :D

Hazaérkezésem után az anyukával és a barátjával is beszélgettem egy kicsit, majd jöttem fel a szobámba.

Egyébként holnap foglaljuk le a szállást a 2 hét múlva esedékes au-pair-találkozóra, így aki szeretne jelentkezni, az most még megteheti!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése