2011. szeptember 7., szerda

Apaaaaaa, kezdőőődik!


Mostanában az elalvással vannak gondjaim. Lefekszek az ágyba, és még legalább félóráig fetrengek (van, hogy 1 óráig is :S), mire valahogyan álomba szenderülök. Ennek ma napközben ittam meg a levét, mivel már annyira álmos voltam olyan fél 11 körül, hogy nem akartam szenvedtetni magamat, így inkább lefeküdtem néhány órára, minthogy a nap egész hátralévő részében olyan legyek, mint a mosott szar.

De míg a napközbeni sziesztához eljutottam, már megkezdődött a fiúknak a suli, vagyis először kísértem el őket busszal az East Finchley-ben lévő sulijukba. Mivel nem mértem le a távot busszal, így csak a Transport for London oldalán kiírt adatokra támaszkodtam, így bőven hagytam időt az érkezésre. 8 körül indultunk, először a 221-es busszal elmentünk North Finchley-be, majd ott átszálltunk a 263-asra (ami kb egyből jött azután, hogy leszálltunk az első buszról), és 8.30-kor már ott is voltunk az iskolában :P Ami amúgy 8.55-kor kezdődött :D Még az iskola előtt összefutottunk a fiúk apjával, aki tegnap hozta őket haza Franciaországból. Én bemutatkoztam a legkisebb fiú egyik tanárának, hogy mégis tudják, hogy nem gyerekrablási szándékkal kóricálok a suliban reggel és délután :P :D

Szóval hazajöttem, a nagyfiút az apuka elvitte az új középsuliba, ami egy köpésre van tőlünk, úgyhogy már nem volt itthon senki. Még egy kicsit tartottam magam, majd győzött az álmosság. Miután felkeltem, ebédeltem: a tegnapi maradék lasagnéból ettem egy adagot. Majd olyan fél 3 körül az angol számomra kaptam egy hívást egy magyar számról. Gondoltam, ez nem lehet véletlen, így csak ismerős hív, aki tudja az angol számomat is. Balázs volt az, aki „keményen dolgozott”, ezért is tudott felhívni :D Egy kis megszakítással majdnem fél óráig beszéltünk, mivel nekem 3-kor menni kellett a fiúkért.

Egy-két perccel később értem a suliba, mint ahogy kiengedik a fiúkat (3.30), mivel a 263-asra majdnem negyedórát kellett várni a megállóban… De minden oké volt, ekkor már a középső fiú egyik tanárának is bemutatkoztam, illetve még őt is megkérdezte, hogy ismer-e engem, tehát, hogy biztosan elengedheti őt velem. J Majd, úton a legközelebbi megállóba, betértünk a sulival szemben lévő benzinkútra, hogy vegyünk a gyerekeknek valami snack-et. Mi olyan 16.20 körül értünk haza, a nagyfiú pedig még azelőtt, hogy én elindultam felszedni a srácokat a suliból, tehát olyan 3 körül.

Amúgy látni kellett volna a fiúk arcát, mikor felszálltunk a buszra, és felmentünk a double-decker emeletére J Az oda- és a visszautat is nagyon élvezték, szinte alig tudtak betelni azzal, hogy mennyi mindent látnak a „tetőről” J Annyira jó volt ezt látni! J (Egyébként a gyerekeknek 15 éves korig ingyenes a londoni közlekedés, 11-15 év között mindenképpen szükségük van egy fényképes Oyster-kártyára, az alatt csak akkor, hogyha felnőtt nélkül utaznak. Ha felnőttel, akkor csak a felnőtt birtokában kell lennie érvényes bérletnek avagy jegynek. Tetszik ez a rendszer.)

Az anyuka egyik testvére már a házban várta a fiúkat, mondta is valamelyik nap az anyuka, hogy már nagyon hiányolja a fiúkat a testvére :D Úgyhogy ő csinált vacsit ma este. Noodles volt különféle zöldségekkel, valamint kicsi csirkehús-darabkákkal. Én jó sok chillis szószt tettem az enyémre, így a végét már nem bírtam megenni :S Majd a vacsora után hirtelen ötlettől vezérelve régi, több évtizedes zenéket kezdtünk el Youtube-on hallgatni :D Majd én feljöttem, a többiek egy kis (vagy nagy :P) nyaggatás után ágyba parancsolták a két kisebbet, a nagyobb egy kicsit később ment aludni.

Majd én kb egy félórája lementem, hogy hozzak fel magamnak vizet, az anyuka pedig már visszaérkezett a teszkós „kiruccanásából”, így beszélgettünk néhány szót. Én mondtam, hogy naponta figyelem a repjegy árakat a hazautazásomra, és most kb £200-220 körül jár a retúrjegy. Szerencsére az anyuka fogja fizetni a jegyemet, de azért próbálom a lehető legolcsóbban kihozni. Mondta, hogy eleve, karácsony lévén, többre számolt, úgyhogy ezek még nagyon jó árak a véleménye szerint. A dátumok amúgy már ki vannak tűzve, december 17-én (valószínűleg egy korai géppel) megyek, és már január 2-án vissza kell jönnöm, mert 3-án már suli a fiúknak. A jegyeket majd szeptember vége felé fogjuk foglalni.

Mondtam neki, hogy csak azért imádkozok, hogy ne legyen hó akkor, amikor repülnöm kell, mert eddig mindkétszer szívtam vele. Ő is mondta, hogy nagyon nem szeret hóban vezetni, ezért ha ilyen az idő, inkább azt mondta a munkahelyén (ahova vezetni kell minden nap), hogy nem tud kiállni a kocsival, beragadt, minthogy elinduljon, és balesetet szenvedjen… És ekkor ért sokként a válasza arra a kérdésre, hogy „De miért nem cserélik le a gumikat téli gumira?” Azt mondta, hogy illegális -.- :O WTF?! De, mondom, az elmúlt telek azért bőven tartalmaztak havas napokat, ami miatt az élet is meg-megállt, és mégsem… Ő sem érti ezt a rendszert. Én sem.

Tegnap két filmet is megnéztem, az egyik a Góóól 3 volt, amit egyszer bőven elég volt megnézni, a másik pedig egy dokumentum film a WTC-tornyok 2001. szeptember 11-ei összeomlásáról, lerombolásáról. Nagyon érdekes kérdéseket feszegetett az a dokumentum film. Én mindenkinek ajánlanám, hogy nézze meg. Ha érdekel valakit, leírom priviben a címet. J

És ha már az alvással indult a bejegyzés, azzal is fejezem be :D Szóval tegnap éjszaka, sőt már este elő kellett vennem a „téli kollekciót”, azaz vastagabb zoknit vettem fel, valamint már szeptember 6-án pizsamában aludtam, annyira nem volt az a nászéjszakai forróság tegnap éjszaka :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése