2011. szeptember 6., kedd

Vége a nyaralásnak :P :D


Most rövid leszek, de azért voltak események, amiket talán érdemes megosztani a nagyérdeművel. Szóval tegnap este lefoglaltam a szállást a jövő hétvégi londoni au-pair-talira, úgyhogy ez pipa. Mostmár csak naptáncot kell járnunk, hogy jó idő legyen :P

Ma egy wood green-i Argos-os túra volt napirenden, ugyanis ágyneműhuzat híján voltunk tegnap, én meg felajánlottam, hogy elmegyek, időmből kitelik, ill. legalább én is szétnézek az üzletekben. Magamnak nem vettem semmit, a huzatokat megvettem, ez is pipa.

Arról még nem írtam, hogy még vasárnap este, 10 és 11 között valamikor, az anyuka lecsapta a biztosítékot, de olyan ügyesen, hogy kiégett valami, így nem volt villanyunk az emeleten, de a konnektorban volt áram, egészen ma délutánig, mivel a landlady ma délutánra rendezett egy műszerészt. Ki is jött, kicserélte, amit kell, pipa.

Olyan 7 óra magasságában a gyerekeket is hazahozta az apuka, azaz hivatalosan is végetért számukra és számunkra is a nyaralás :P Mondjuk 2 hét után – mondhatni – már ideje volt :D :P Szóval holnap megejtem az első buszozást a fiúkkal a sulijukba. Illetve a legnagyobbnak is holnap lesz az első napja a középsuliban. Hogy mi pénzben van a beiskoláztatás itt :O és könyvekről még nem is beszéltünk, csak a ruhaneműk, illetve táskák… Huh.

És igen, nem is lenne az igazi a bejegyzés, hogyha nem ejtenék szót az időjárásról :D Fokozatosan jön/jött meg az idő: tegnap délelőtt még szórványos napsütéssel találkozhattam, délutánra már felhős lett az idő, este pedig már eléggé fújt a szél. Ez mára annyiban változott, hogy a szél mellé még az időnként elég heves eső is megjött. Úgyhogy ma már kabát, legalábbis széldzseki bőven elfért. Ez az igazi ősz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése