2011. szeptember 16., péntek

Mi?! Dumaszínház Londonban??? Hétköznap... Nélkülem? Naná, hogy nem :D


A kedd esti „fejtágítás” óta (vagyis az anyuka elmondta a fiúknak, hogy mit kell megcsinálniuk reggelente, mielőtt tv-t nézhetnek) nagyon is elviselhetőek a reggelek. Szerdán 2 perccel 8.55 előtt értünk a suliba, semmi gond nem volt. Csütörtökön teljesen időben indultunk el, azokra a buszokra szálltunk fel, amelyekre szándékoztam, viszont a második busznál úgy beállt a forgalom, hogy 2 megállót kb 20 perc alatt tettünk meg :S Így a második megállónál leszálltunk, és onnantól (reggeli edzés gyanánt :P) futottunk a suliba. Ez egy mintegy 1,3 km volt :D De így is késtünk egy kicsit. Mondjuk mások is. Mint utóbb kiderült a North Circular Road egyik kereszteződésében csak egy sáv volt járható, és a lámpák nem működtek, ezért volt ekkora forgalom. És! Ma reggel már 8.40-kor ott voltunk a suliban. Szuper, nem?! J

Kedden este eldöntöttem, hogy megkérdezem az anyukát, hogy elmehetnék-e csütörtökön este a Dumaszínházra. Szerdán meg is kérdeztem, és azt mondta, hogy nyugodtan, majd vagy ő hamarabb hazajön, vagy a testvére jön, és lesz a gyerekekkel. Úgyhogy szerdán mentem Camden Townba, hogy megvegyem a jegyeket. Egyúttal már elnéztem a világhírű camdeni piacra. Ott meg is ebédeltem, valamint végre találtam pólókat, amik megtetszettek, a minőségük is jó, valamint árban is tűrhetőek voltak, így megvettem őket :P

Közben írt az anyuka testvére, hogy fel tudja ma venni a fiúkat a suliból, úgyhogy ne idegeskedjek emiatt. Úgyhogy nem mentem. Az anyuka elég hamar jött haza, még mindig elég rosszul nézett ki :S De mára már jobban van, csak még mindig köhög.

Szóval tegnap és tegnapelőtt a reggeleket leszámítva nem nagyon kellett csinálnom semmit. Tegnap még elbuszoztam Mill Hill-be, hogy találkozzak néhány au-pair-csajjal. Az elmúlt napokban elég jó idő volt, így tegnap kiültünk piknikezni a közeli parkba. Mintegy 1,5-2 órát töltöttem ott, majd jöttem is haza, aztán lezuhanyzás, elkészülés, és mentem is a tett színhelyére :D Ez a Dumaszínház a Great Portland Street Tube Station mellett volt megtartva, és nagyon sokan eljöttek.

És mi történt még az előadások előtt, mielőtt bementem volna az épületbe??!! Mondta a biztonsági ember, hogy nem lehet palackot bevinni, nálam meg volt egy bontatlan palack víz, valamint egy kávé, amit azelőtt 1-2 perccel vettem, így kiálltam a sorból, a végére mentem, hogy megiszom, aztán majd bemegyek. És miközben ittam, egyszer csak megjelent Nóra és Csaba Colchesterből!!! Ilyen véletlent J

Mielőtt még beléptünk a terembe, MAGYAR sütikbe botlottunk J így Nórával vettünk is egy-egyet J (majd én még később többet :P) Ettem az este folyamán somlói galuskát, krémest, és krémes-mézes sütit is :D

 
A két fellépő Hajdú Balázs és Kőhalmi Zoltán voltak. Az este fantasztikusan jó volt. Már nagyon régen nem nevettem egyfolytában ennyit. 2 óra tömény stand-up comedy. Nagyon-nagyon jó volt!!! Lesz novemberben Bödőcs Tibor (különálló esttel), valamint Kiss Ádám és Felméri Péter is, úgyhogy azt hiszem, egy-két programom már megvan akkorra :D



Kőhalmi Zoltán és én :)

Hajdú Balázzsal :)
Közben pedig megy az egyeztetés a hétvégéről, ugyanis most hétvégén lesz a III. Magyar au-pair találkozó Londonban. Valamint „levezetés” gyanánt Republic-koncert vasárnap este :P :D Úgy néz ki, hogy az egyik legjobb (nagyon) hosszú hétvége elején-közepén vagyok J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése