2011. szeptember 21., szerda

Brékó-brékó


Tudom, már áhítoztok a hétvége eseményeit taglaló bejegyzésemre (már én is :P :D), de csak ma kerültem olyan állapotba, hogy neki bírjak kezdeni a videó készítésének. De Murphy közbeszólt, ugyanis a Movie Maker nem akarja az igazságot, vagyis a beillesztett videókat nem szándékozik lejátszani, így most uninstall-install-fázisban vagyok, ami azt jelenti, hogy ma sem valószínű, hogy sikerül megcsinálnom a hétvégéről a videót… :S Csak tudjátok, úgy az igazi, hogyha a leírás után egyből van mozgókép, mivel az egyértelműen jobban átadja az érzést, mint a monitorra vetett szavak.

Közben feltelepítette a Movie Makert (ismét), úgyhogy nekiállok, jutok, ameddig jutok 3 óráig. Jelentem, mostmár rendesen beágyazza a videókat, úgyhogy munkára fel!

Előljáróban a hétvégéről: mindent kaptunk Angliából, Londonból, és nagyon jó volt! Nemsokára ismét jelentkezem!

3 megjegyzés:

  1. Szia, mar nagyon varom az elmenybeszamolot, kivancsi vagyok,h.mit csinaltatok hetvegen...ohhh olyan kar, h nem lehettem ott:( rem. majd a kovetkezore sikerul eljutnom:D

    VálaszTörlés
  2. Halihó :)

    Megpróbálom holnap napközben megcsinálni a videót és a bejegyzést is, mert csak húzom-halasztom, bár legalább befutnak a többiek képei is legalább :) Jó volt nagyon :) Reméljük a legjobbakat ;)
    hol vagy pontosan Londonban? Azt olvastam a blogodban, hogy Harrow-ba jársz majd suliba, tehát ahhoz közel valahol?

    VálaszTörlés
  3. Hali,
    west hampstead-ben lakom, igazsag szerint nincs kozel a sulihoz, de mivel csak minden szombaton kell menni, ezert az a kis kirandulas belefer:D

    VálaszTörlés