2011. szeptember 29., csütörtök

NYÁR!


Wow! Csak ennyit tudok mondani a keddtől fennálló időjárásra! Jobb idő és melegebb van most, mint nyáron volt Londonban!!! És én, kihasználva a tálcán kínált alkalmat, alig vagyok itthon délelőttönként és kora délutánonként. Valami hihetetlen csillagállásnak kell lennie, hogy egymás utáni napokon, sőt szinte egy egész héten át legalább 25 fok legyen napközben!

Mivel nekem otthon nyáron nem a legjobb időjárást sikerült kifognom, így most még ráteszek egy lapáttal a melegre, mert fekete pólóban nyomulok :P, hogy még jobban átjöjjön a nyár! És természetesen a busz emeletén a napos oldalra ülök, mert imádom a nyarat!
Maggie, a bolgár ex-aupair lány, aki mostmár Bulgáriában dolgozik egy magániskolában, és angolt tanít, megkért, hogy csináljak egy videót Londonról, és mutassam is be nagyjából. És ezt a videót ő majd megmutatja a diákjainak. J Úgyhogy most ezen vagyok, hogy minél jobb felvételeket készítsek, és ehhez is tökéletes az idő. Ezért kedden a Trafalgar tér, Downing Street 10, Big Ben, London Eye, Parlament útvonalon jártam, tegnap pedig a Regent’s Parkba mentem el, bár már készítik elő télre az ágyásokat, mivel sok virágágyásból már kiásták a virágokat, így nem a legjobb arcát mutatja most a park virágos része. :P
Ma pedig Oxford Street, Oxford Circus, Marble Arch, Hyde Park (egyik része) volt az útvonal. Kb egy órája értem haza, ettem egy Doner menüt az egyik north finchley-i boltban, majd néhány dolgot vettem az esti kajához.

Tegnap amúgy hazafelé reggel a buszon nagyon ügyes voltam :P :D Fülhallgató a fülemben, aztán nyúltam a táskába, és úgy meghúztam a fülhallgató zsinórját, hogy a már amúgyis defektes fülhallgató egyik része egész egyszerűen szétesett, a kábelek felmondták a szolgálatot :P Most mondja azt valaki, hogy nem vagyok ügyes?! :D Úgyhogy tegnap még fülhallgató-vadászaton is voltam :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése