2011. december 7., szerda

Betegesen... :/


Még december 5-én, este 11 körül megérkezett a Mikulás! Bár nem egészen olyan „ajándékkal” kedveskedett, amilyet elképzeltem, ugyanis azóta szépen folyik az orrom és ma már eléggé köhögök is :S Tegnap a kisfiú nem ment suliba, így itthon volt velem, de hát ő tévézett, én meg vegetáltam… Hazajöttem, vettem egy forró fürdőt (először fürödtem, mióta ebben a házban lakok :D, és ez nem azt jelenti, hogy augusztus 11-e óta nem tisztálkodok :P :D), majd 2 óra hosszát aludtam. Ebédre pesto tésztával (csak egyszerűen), majd pihengetés, végül mentem a középső fiúért. A nap többi része is eltelt szerencsére, kisebb vitákkal. Az anyuka olyan fél 9-kor ért haza. Ma reggel már ment a kisfiú is suliba, és ma mentem volna megnézni a karácsonyi előadását, de hát ilyen állapotban semmi kedvem nem volt menni, illetve amennyire hisztizett reggel, az is rátett még egy lapáttal, hogy le..artam az előadását. Úgyhogy most pihenek, teázok, vettem gyógyszereket, illetve végre a Waitrose-ban találtam Chai Latte teát, úgyhogy abból is bezsákoltam mindkét fajtát. Ja, és a hostanyukámnak is megvan már az ajándék, köszi a tippet, Apa ;) Egyébként alig várom már, hogy menjek haza!

Ui: ha minden rendben lesz karácsonyig, olyan névnapi ajándékkal lepem meg magam december 21-én, amire nem is számítottam! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése