2011. december 17., szombat

Ismét egy érdekes karácsonyi hazautazás :D


Hazaértem, ez a legfontosabb :D De – mondhatni természetesen – nem ment az olyan könnyen! :P A felébredéssel nem volt semmi probléma, időben felkeltem, még az anyukával is találkoztam reggel, mielőtt elindult volna munkába, egy ölelés, Merry Christmas-kívánságok közepette váltak szét útjaink reggel. A gyerekeket is ledobtam a suliba (végre :D :P), de már mikor elindultunk, szállingózott a hó, úgyhogy nem voltam túl boldog emiatt.

Sőt, miután hazaértem olyan 9.15 körül, még jobban rákezdett, már nagyon nagy pelyhekben hullott, azonban 10 előtt (amikor elhagytam a házat) már alábbhagyott, így busszal közelítettem meg Arnos Grove metróállomást. Egy álom volt két bőrönddel + laptoptáskával utazni :D :P De hát vissszafelé kell a hely :D :P Nagyjából 11.45 körül értem Heathrow 3-as Terminálhoz, ahonnan a gép indult. Minden rendben zajlott, ledobtam a táskát, mentem a biztonsági ellenőrzéshez (előtte még benyaltam a megmaradt vizemet), ott sem volt semmi extra, igaz megint bejöhettem a biztonságiaknak, mert ismét kiszúrtak, és megmotoztak :P :D

Szép lassan összepakoltam az átvizsgálás után, majd megállított két reptéri dolgozó, akik különböző kérdéseket tettek fel: mit csinálok a UK-ben? Hova utazok? Mióta vagyok itt? Meddig leszek Magyarországon? Stb-stb. Ráértem, úgyhogy szívesen válaszoltam a kérdéseikre J Egy Starbucks-ozás is bőven belefért még az időbe, mert kb 12.15-20 körül már átmentem a biztonsági ellenőrzésen, és a kapunyitás csak 13.10-kor volt esedékes.

Ez is flottul ment, 13.10 körül elindultam a kapuhoz, bementem a váróba, és vártam/vártunk. Utolsóként szálltam fel a géphez szállító buszhoz, majd kb 14.20-ra sikerült mindenkinek leülnie a gépen, úgyhogy elkezdődött az ilyenkor szokásos biztonsági bemutató. Megvolt, oké. Semmi extra. Majd mikor már ott álltunk a felszálláshoz készen a kifutópályán, megszólalt a pilóta, hogy gazdátlan csomagok miatt vissza kell térnünk az állóhelyünkre!!! -.- De mondjuk elsődleges  a biztonság! De mondhatom, mennyire örültem neki -.- Ez volt olyan 14.30-kor. Először azt mondták, hogy olyan 15.15-kor felszállhat a gép. A leírásból lejöhet, hogy ez nem igazán történt meg abban az időpontban :D :P El lehet képzelni, hogy az előző két évi hasonlóan érdekes karácsonyi hazautazások után (2009-ben hóakadályok, 2010-ben jégpáncél a kifutópályán, és ezek miatti késések) hogy éreztem magam. Nem is tudom már pontosan, hogy melyik gondolat fogalmazódott meg bennem hamarabb, de ez a kettő biztos, hogy a fejemben volt: ad1, mi fog jövőre történni, hogy késni fog a gép (merthogy ezek után ez törvényszerű :P :D), valaki rosszul lesz menet közben és kényszerleszállást kell végrehajtani?! :P :D, ad2, jövőre nem repülök haza karácsonyra, mert valami átok ül rajtam, hogy sosem megy zökkenőmentesen a repülés :P :D 

Végül több információt nem adtak a "gazdátlan csomagokról", de ezután semmi nem történt, úgyhogy haza tudtunk jönni. Végül angol idő szerint 15.50-kor szálltunk fel, és magyar idő szerint 18.55-kor értünk földet Ferihegyen J Az utolsó IC, amivel még el tudtam menni Nyíregyházára, az 19.43-kor volt a Ferihegy 1-es állomáson, és az én gépem pedig a 2B Terminálra érkezett, tehát még a transzfert meg kellett oldani, miután megkaptam a csomagot. Szerencsére a csomagra alig vártam 5 percnél többet, úgyhogy utána rohantam buszjegyet venni, majd a buszhoz, megkérdeztem a sofőrt, hogy mikor indult, mondta félkor, hát az nekem nagyon nem volt jó, mert még a vonatjegyeket is meg kellett vennem, így kénytelen voltam gyorsan taxiba pattani, ami 1700 pengőtől meg is szabadított :P

Jelentem, elértem a vonatot, a bejegyzést eddig a bekezdésig a vonatom írom/írtam, 22.24 körül fogok Nyíregyházára érni, ahol majd felszednek és irány haza, Tiszavasvári! J Végre! A Facebookon követők egész nap értesülhettek a történésekről egyébként :P :D

És akkor a zárás. Hazaértem, végre karácsony előtt ugyanazon a napon, amikor el is indultam Angliából :P :D 3 karácsonyi hazautazásnak kellett eltelnie ehhez :D De megérte :D Egyébiránt, ha minden jól megy (azaz nem lesz nagy hó, vagy semmilyen sem), 22-én várható még egy bejegyzés egy előző napi kalandról :) Elöljáróban annyit, hogy egy bakancslistás tételt fogok kipipálni ;) De erről majd 22-én bővebben :D

Addig is jó pihenést annak, aki már hazament, a többiek pedig koncentráljanak a hazautazásra, más már ne is járjon a fejükben! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése