2011. december 14., szerda

A szobám


Jóestét Mindenkinek! J Most jutott eszembe, hogy a szobámról még nem is csináltam képeket, úgyhogy ma délután ezt a hiányosságot be is pótoltam. Ahhoz képest, hogy a bristoli szobámról már az első héten beszámoltam, az itteniről sikerül decemberben :D :P De ami késik, nem múlik ;)
Nem egy nagy szoba (nem akkora, mint Bristolban volt), viszont tökéletes. Minden megvan benne, amire szükségem van, igaz még egy szekrényt el bírnék képzelni, bár hely nincs neki :D :P Na mindegy, ez legyen a legkisebb bajom!

Eddig a héten elég szerencsések voltunk a fiúkkal, mert ma és hétfőn is pont megúsztuk az esőt. Hétfőn akkor kezdett el cseperegni, majd esni, amikor már az utcánkban jártunk, úgyhogy egy kis kocogással megoldottuk, ma pedig a buszról leszállva fogadott egy kis szemerkélő eső. De megúsztuk, ez a lényeg. A betegségemről most még nem írok, majd ha eljön az ideje :P

Tegnap sikeresen befejeztem a karácsonyi bevásárlást, úgyhogy már erre sincs gondom. Most este kb 80%-osan be is pakoltam, úgyhogy ezzel sem lesz sok probléma holnap este (nem véletlen, nem vagyok amatőr utazó, elvégre már jónéhányszor megtettem a London-Budapest odavissza utat J). Tegnap ajándékvásárlás volt a progi napközben, ma hajvágás, forró fürdő, majd 1,5 óra alvás J. Hú, de jó volt! J

Holnap becsomagolom a hostcsaládom ajándékait, a fiúknak könyveket vettem, az anyukának gyertyákat, bár nem mintha a fiúk bármit is érdemelnének… De hát az arany szívem fog sírba vinni egyszer! Egyébként ma visszakapta a nagyfiú a playstationt. A vacsora után, illetve már előtte is, természetesen azon ügyködött, és már akkor sem illendően szólt az anyukájához, és beszéltük is, hogy ha így folytatja, ismét sikeresen el fogja veszíteni. Mondtam is az anyukának, hogy fogadok, hogy ez karácsonyig meg fog történni :D :P

Holnap megyek pénzt váltani, illetve még a Sportsdirectbe visszamegyek megnézni azokat a jó kis ingeket :P :D Illetve még Barbival is gyorsan összefutok, aztán megyek a fiúkért, és megüljük az „utolsó vacsorát”. Legalábbis idén J Ami bolognai spagetti lesz J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése