2011. december 9., péntek

Orrfolyás helyett köhögés... de már jobb :D


A pozitív oldala annak, hogy most beteg vagyok az, hogy így legalább valószínűleg nem otthon leszek beteg :D Már ha addig felépülök :P Mondjuk jó úton haladok, mert tegnap már lényegesen alábbhagyott az orrfolyás, igaz, ezzel egyidejűleg nem javultam, mert elkezdtem köhögni -.- Viszont mára már ez is alakult egy kicsit, úgyhogy egyre jobban vagyok J De azért még nem mozdulok ki napközben, mert nincs az a bikiniszaggató forróság odakint :P (bár mondjuk decemberben milyen idő legyen?! :D).

Az elmúlt 2-3 nap után önkényesen át is neveztem Angliát „ködösről” „szeles Albionná”, olyan eszement szél uralkodott itt. Még az a szerencse, hogy fákat nem döntött ki, csak ami nem volt lerögzítve sehova, azt mozdította meg (pl, kukákat).

Tegnap egyébként csináltam egy kis rendet a szobában, ruhákat elpakoltam, papírokat egy helyre tettem, letörölgettem, összeírtam a listát, hogy mit viszek majd haza, ill. a laptopon is csináltam már egy kis helyet, mert ismét helyszűkében voltam. Bár ez utóbbi már inkább a délután-este programja volt.

Az anyuka ismét későn jött haza (8 után néhány perccel), úgyhogy ismét én prezentáltam vacsorát, de mivel korábban úgy beszéltük meg, hogy ő csinál palacsintát tegnap, így én nem készültem, hanem közös megbeszélés alapján elmentem fish&chips-ért (+csirkéért a középső fiúnak) :P Egyébként tegnap hivatalosan is megkapta (visszamenőleg is) az előléptetést az anyuka! J Gratula!

Mi volt még tegnap? Juve-meccs este :P Győzelem ;) majd zuhanyzás, és egyúttal, hogy már jobban voltam/vagyok, megborotválkoztam, mert úgy néztem ki, mint egy dzsungelharcos :D :P Illetve még kiderült, hogy szerencsére egész hétvégén az apjukkal lesznek a fiúk, úgyhogy vasárnap lehet nyugodtan sokáig aludni! Eredetileg az anyuka akart egy ilyen karácsony előtti összeröffenést tartani most vasárnap, azonban – velem ellentétben – ő nem javult, így inkább pihenni fog ezen a hétvégén. Bulizni tuti, hogy nem megyek ezen a hétvégén, mivel nem akarok visszaesni, amúgy valószínűleg a múlt szombati buli alatt fázhattam meg, mert állandóan ki-bejárkáltunk…

Kb egy hét múlva ilyenkor fogjuk megkezdeni a beszállást a 2 órási budapesti járatra Heathrow-n J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése