2011. december 11., vasárnap

Hullámvasúton...

Sajnos nem igazin… :/ A betegség akaszt ki az elmúlt napokban. Hol jobban/jól vagyok (mint pl pénteken), hol rosszabbul (mint pl tegnap :S), aztán megint egy kicsit jobban (ma), úgyhogy kíváncsian várom, hogy mi lesz holnap.

Péntek óta filmnapokat tartok, nem is tudom, mikor néztem itthon utoljára filmet… :P Pedig imádok filmeket nézni, csak mire odajutottam volna, már nagyon késő volt, így nem lett volna értelme elkezdeni. De most pénteken megnéztem a The Next Three Days-t, majd tegnap este/éjszaka a Your Highness-t. Az utóbbi nagy csalódás volt, az előzetes alapján sokkal jobb filmre számítottam, de alig tudtam rajta nevetni. Az előbbi pedig egy akció film volt (lett a végére :P :D). Korrekt darab. Most pedig a Source Code közepén járok, azért szakítottam meg, mert vacsiztunk, illetve lassan skype-party az otthoniakkal, úgyhogy azt se most fogom befejezni :P :D

Egyébként tegnap hirtelen ötlettől vezérelve bementünk az Oxford Street-re Barbival, körülnézni :P Mivel most hétvégén Traffic Free-napok voltak az Oxford és a Regent Street-en, így mindenki ment mindenfelé, mint a Hortobágyon. Mi is! :D Benéztünk néhány üzletbe, bár mielőtt ezt tettük volna, még kajavadászatba fogtunk, ami nem ment túl egyszerűen :P Említésre érdemes a Next Oxford Street-i üzlete, amelyben egy DJ SZOLGÁLTATTA A ZENÉT!!!! Hát beszarás :D Mi is nagyot néztünk!

 A "Dj-nk" és Barbi :D
Én igazából egy dolgon kívül mást nem is akartam venni, úgyhogy csak nézelődtem. Végül egy ajándékkal beljebb kerültem, illetve megvettem a kinézett Juventusos tréning-pólót. Nagyon adja J Nagyon jó ajánlatok voltak még a Sportsdirectbe, egyre inkább a kedvenc boltommá kezd válni ez az üzlet J
 A Hello, Kitty!-s Juve-mez :D :P
 Ezt vettem meg :)
Ma nem mentem sehova, aludtam, ameddig bírtam, mert kell a pihenés. Egyébiránt tegnap nem tudom mitől, de egy idő olyan köhögés jött rám, hogy mondom, ilyen nincs! Mára egy kicsit enyhült, de néha még mindig úgy rámjön, hogy majd kiköpöm a tüdőmet! :S Ezalatt a 4,5 nap alatt nagyon remélem, hogy felépülök teljesen, mert nem lesz túl ideális a repülőút, hogyha végig fogom köhögni…

1 megjegyzés:

  1. Egész hétvégén az Oxford Street-en voltam! Szerintem csak az 5000 ember miatt nem taliztunk, de nem tartanám kizártnak, hogy egyszer-kétszer elmentünk egymás mellett!!!

    VálaszTörlés