2011. december 12., hétfő

A számok dzsungelében III.


Már jó-jó régen volt ilyen írás, úgyhogy éppen itt volt már az ideje egy kis "számos" összefoglalónak ;)
248.70 – fontba került a hazautam most karácsonykor
123 – napja vallhatom magam londoni lakosnak
J
80 – font a heti alapfizetésem
30 - °C volt szeptember végén Londonban! Napoztunk, fociztunk
J
24 – november eme napján néztük a Nadal-Tsonga teniszmeccset az O2 Arénában!
21 – napot voltam otthon nyáron
18,5 – napig leszek otthon a karácsonyi vakációm alkalmával ;)
18 – nappal ezelőtt lettem egy új HTC Wildfire S okostelefon boldog tulajdonosa
J
12 – ha minden jól megy pénteken, ennyi órával az elindulásom után érek az itteni házból haza
J
9 – nap múlva névnap és irány… (majd írok róla :D)
7 – napja vagyok beteg. Előbb orrfolyás, majd szerda-csütörtök óta köhögés :S Inkább folyna ismét az orrom!
6 – an lakunk a házban
5 – font a túlóra órabére
4 – es zónában lakunk
3 – fiú van a családban
2 – Dumaszínházon is voltam (remélem jövőre is legalább ennyi lesz nyárig :P)
0 – pontosan ennyi cm hó esett eddig Londonban :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése