2011. december 6., kedd

Kedves Mikulás!


Tudom-tudom, hogy későn írtam, szánom-bánom a bűnömet, de remélem azért az email-jeimet megkaptad, és elolvastad az iPhone-odon! Tudom, hogy az év ezen napján pont nincs időd Angliába jönni, és megajándékozni a gyerekeket, de azért én írok neked, hátha idén mégis erre kanyarodsz J Szerintem jól viselkedtem egész évben (leszámítva azokat az időket, amiről nem beszélünk :D), és remélem, hogy majd mikor valamikor Te vagy a manóid erre jártok, és megállapítjátok a műszereitek segítségével, hogy mennyire voltam jó, akkor zöld lesz a kiírás, és valami ajándék csurran-cseppen J Igazándiból nem is kérek én ma ajándékot, jobb lenne, hogyha elintéznéd fenn az égben, hogy sikeresen, késés nélkül hazaérjek 10 nap múlva és találkozzak a családommal J Azt hiszem nekem mindössze ennyi lenne a kérésem. Ja, majdnem elfelejtettem, hogy – ha még megoldható – fehér karácsonyt szeretnék. Nem tudom, ebben mennyire vagy illetékes, remélem rájuk tudsz hatni!

Üdvözlettel,
Tamás J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése