2012. március 7., szerda

Hipp-hopp, és már ismét Tamás-nap van! :P


Névnapom van! J Még csak az első az évben :P :D De mikor lesz már a következő?! ... Na jó, csak viccelek :D Még ezt sem ünnepeltük meg. Majd hétvégén, mert azért az mégsem járja, hogy a hét közepén elmenjünk valahova bulizni :P :D Arra tökéletes alkalom a hétvége.

Telnek a napok, és arra jöttem rá, hogy már vasárnap óta nem írtam, ami pedig tarthatatlan állapot nálam! Legyen már egy kis olvasnivalótok ;) Bár ahogy nézem, bejegyzések nélkül is – szinte – megvan a napi átlag oldalbetöltés :D Tudom-tudom, hogy azért úgy az igazi, hogyha van új tartalom, és íme, itt is van mindjárt, ha el bírom kezdeni az írást.

Ki kéne aludnom magam, mert az elmúlt napokban elég későn kerültem ágyba, aminek késői, nagyon késői felkelés lett a vége eddig mindhárom reggel hétfő óta… Egész jól lementek a „school run”-ok, tűrhetően viselkednek a fiúk, ami az esetükben azt jelenti, hogy semmi kirívó nincs :P :D, nem azt, hogy teljesen megjavultak :D Mivel már teljesen a számítógép rabjai lettek a fiúk (főleg a legnagyobb), ezért tegnap este az anyuka a barátjával átállította a két itthon Mac beállításait, szóval este 7 után már nem tudnak belépni a számítógépre, előtte meg összesen van 1 órájuk, és csak akkor mehetnek többet rá, hogyha mi (jelen esetben én :P :D) adok nekik plusz időt, és a nagyfiú is csak 7 előtt csinálhatja meg a háziját, mert azután nem mehet fel a gépre. A hatalom! :D

Szerintem amúgy nem igazán csináltam semmi érdekeset napközben, azért nem is „ragadtam tollat”, vagy jelen esetben billentyűt. Ja de, tegnap bementem a városközpontba, és láttam az új Routemastert, vagyis a legújabb londoni emeletes piros buszt. Fényképet sajnos nem csináltam, de ha rákerestek, megláthatjátok, hogy hogyan néz ki J Ma pedig elmentem már a North Finchley-ben lévő bowling-pályára, megkérdezni, hogy hogyan is vannak a dolgok, de természetesen pont akkor esett az eső, mikor mentem :D, úgyhogy szépen kaptam egy enyhe zuhanyt :P :D (mire hazaértem, elállt :D)

2 megjegyzés: