2012. március 29., csütörtök

Let's the party begin!!!


Na még egy gyors bejelentkezés a holiday elkezdése előtt J Ma reggel a school run után gyorsan kitakarítottam a szobámat, betettem az ágyneműt mosni, csináltam egy kis helyet legalább az egyik polcon a fiúknak :P :D, hajat vágtam, majd zuhanyoztam, majd megbeszéltem Barbival, hogy ma is talizunk. Kilburn-re esett a választásom, mert ott volt egy Primark, ahol én pokrócot (piknikezéshez), ő pedig melegítőt akart venni, de végülis egyikünk sem járt sikerrel. Szóval Kilburn-ben taliztunk, sajnos ismét hoztam a formát, és jó sok időbe telt odaérni… Az anyukának ma interjúja volt Wood Green-ben, és úgy volt, hogyha végez olyan 2.30 körül, akkor el tud menni a fiúkért, de sajnos nem tudott, így nem maradhattam tovább, hanem indulnom kellett 2.40 körül. Azért előtte ő még vett egy új SIM-kártyát, én nézegettem konnektor-átalakítót, de az ázsiai vendégmunkásoknál egy „picit” drága volt, így nem vettem, majd holnap megejtem a fiúkkal ezt. Az egyik utcasarkon egy hölgyemény promóció gyanánt osztogatott ingyen Powerade-et, ami jó volt, amíg hideg volt, viszont néhány perccel ivás után már menni is kellett a mellékhelyiségbe. Most jut eszembe, hogy megtaláltuk, vagyis Barbi megtalálta a leendő laptopját, aminek a paraméterei nekem is megtetszettek, úgyhogy a következő projektem valószínűleg az lesz J Még a visszaindulás előtt azért ettünk Sainsburys-es fánkokat :P, amik teljesen olyanok voltak, mintha a mamám csinálta volna: vaníliás krémmel, pont a megfelelő mennyiségű porcukorral… Hmmm :P


A délután egész jól lement, amíg velem voltak a fiúk, mert azért a lefekvésig voltak veszekedések az anyjukkal :P De már csak a holnap reggelt, valamint a holnap délután 2 óra körüli időszakot kell kibírni, merthogy holnap nem 3.30-ig lesznek a suliban, hanem már 2-kor vége…, úgyhogy már akkor mehetek értük, tehát délután egy kicsit még „házhoz leszünk kötve”. De legalább lesz időnk megtervezni az elkövetkezendő napokat, hogy mikor mi lesz a program. Egyébként holnap reggel 8-kor szállnak le Stanstead-en, aztán EasyBus-szal jönnek Baker Street-re, és a menetrend szerint 10.30-ra érnek oda, remélhetőleg én már ott fogok várni rájuk, de majd ezt még meglátjuk :D


Let’s the party begin!!!

1 megjegyzés: