2012. március 17., szombat

Sky


Hétvége. Szombat reggel 8 óra, és én ébren vagyok. Ennek is megvan az oka, mindjárt eljutok ehhez is. De előtte még egy kis tegnapi beszámoló. Napközben elugrottam Wood Green-be, mert valami zöld, zöldes pólót kerestem, merthogy ma van Szt. Patrik Napja, ami egy nagy ír ünnep, és ezen mindenki zöldben pompázik. Nem akartam kilógni én sem, és mivel nincs zöld ruhám, ezért úgy gondoltam, hogy Wood Green-ben csak találok valami olyat, amit érdemes megvenni és még nem is drága. Hát, nem találtam. Úgyhogy feleslegesen buszoztam egyet.

És hogy miért kerestem mindenképpen valami zöldet?! Mert tegnap estére volt egy szülinapi meghívásom a Sohóba, majd később Camdenbe is hívták, és igazából mentem volna mindkettőbe, viszont kénytelen voltam lemondani... :/ A fiúk egyébként hiperaktívak voltak egész délután, már akkor is, amikor felszedtem őket a suliból, egészen lefekvésig. Úgyhogy nem sok nyugalom volt nekünk :D :P

Néhány dolgot azért sikerült elrendezni. Az elsőt kezdem a legelején. Imádom a Forma 1-et, és mivel idéntől a Sky Sports közvetíti az összes versenyt, az meg nekünk nincs, ezért próbáltam kideríteni, hogy milyen úton-módon lehetne hozzájutni, vagy hogyan lehetne nézni, talán neten?! És ekkor mentem fel a Sky honlapjára, ahol már korábban valamikor regisztráltam, így beléptem, és azon lehet nézni a Sky-os adásokat, akár élőben, akár felvételről, mindössze a Sky-os account-hoz tartozó valamilyen adatot regisztrálni kell! Miután az anyuka hazajött, meg is kérdeztem tőle, hogy valamelyik adatot, ha tudja, adja már meg, és miután megszereztem a Viewing Card számát, már tudtam is nézni neten az összes olyan csatornát, amit a tévénken is lehet!!! Mondjuk a Forma 1-et még így sem, tehát félsikernek örvendhettem :P A másik dolog, hogy az anyuka ideadta a testvére “Friends of Royal Academy” kártyáját, amivel így ingyen be tudunk menni és meg tudjuk nézni a David Hockney-kiállítást! Nórival megyek, aztán ha minden jól megy, beavat egy titokba :D :P

Az előző bekezdésből talán kikövetkeztethető, hogy azért vagyok fent, mert Forma 1-et néztem, ugyanis Ausztráliában kezdődik a szezon, és az időeltolódás miatt európai idő szerint mindig korán reggel vannak a versenyek, időmérők. Szerencsére találtam stream-et neten, így tudtam élőben is követni, nem csak időeredmények alapján. J Most éppen én vagyok itthon a fiúkkal, mert az anyukának mennie kellett a suliba, és nemsokára, 10.00-10.30 magasságában jön értük az apjuk, és ma vele lesznek. Mindjárt megyek is, megreggelizünk, aztán várunk az apjukra... Este pedig Szt. Patrik-napi party J

3 megjegyzés:

  1. Öhm, Go Kimi Gooooooo!!!!!! :D:D:D:D
    Meg tudnád adni, ahol online nézted? :) Bár holnapra lebeszéltem a tévét, de ha visszatér a délutáni menet, akkor már nem lesz mindig esélyem a tévén nézni.
    Ah borzalmas, hogy még korábban kell felkelni nekünk :D - mármint korábban, mintha Mo.n lennénk :D

    VálaszTörlés
  2. Szió Rita,

    A cím, amin ma és tegnap reggel néztem: http://atdhenet.tv/
    Ezen az oldalon sporteseményeket adnak, vannak linkek, meg fogod találni a Forma 1-et is, könnyen ;) már persze amelyik hétvégén lesz verseny :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi szépen, holnap ez jól fog jönni. :)
      Rita

      Törlés