2012. március 8., csütörtök

Névnapi meglepi, és szülinap!


A reggeli felkelés megint nem ment túl egyszerűen, de megoldottam :P. Most  egy kivételes reggel volt, mivel az anyukának volt egy találkozója 8.30-kor, így nem ment már korán reggel dolgozni, hanem 8 után nemsokkal indultak el a barátjával. Mi a fiúkkal 8.20-kor hagytuuk el a bázist, és ők pont akkor jöttek vissza, mert a barátja valamit itthon felejtett, és az anyuka meg felajánlotta, hoyg elvisz minket, én meg kapva kaptam az alkalmon, legalább nem kell a buszozással vesződnünk :P :D. Mondjuk pont a “dugós” nap volt, amikor East Finchley-n átjutni maga a pokol :S. Ilyen általában legalább egy nap van egy héten. Mindegy, eljutottunk a suliba szerencsésen.

Hazaértem, majd nemsokára indultam is tovább, ugyanis Nóri ma jött vissza Magyarországról, és ráért, és mivel én is, így összefutottunk Victorián. Sőt, még egy másik leendő magyar au-pair csajjal is találkoztam, vele Nóri a repülőn találkozott először :D :P. Beültünk a Costába, és ott ezeket kaptam a névnapomra Nóritól ^^
Egyem a szívét! J Egyáltalán nem számítottam semmilyen ajándékra, úgyhogy ez tényleg meglepetés volt a javából! (De azért a Rubik-kockát nem adta volna kölcsön :D :P) Úgyhogy éppen ezért miután már hazaértünk a fiúkkal, egyből mentem is ebay-ra, aztán kemény 2,5 fontért vettem egyet :D mert én is meg akarom tanulni, hogy hogyan lehet kirakni.

Igazából elég csendesen telik ez a hét, szerencsére mára már egy kicsit az idő is jobbra fordult, és közben a bowlingot is lefoglalom :D :P Na, jóéjt.
De persze: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, JOCÓ!!! (öcsém ;))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése