2012. március 31., szombat

Megérkeztek!


Jelentem, sikeresen megérkezett Balázs és Jani tegnap, és természetesen már túl vagyunk egy bulin is. :D :P Nincs sok időm, úgyhogy tényleg nagyon rövid leszek, mert mindjárt indulunk egy kis városnézésre... A Chinatown-ban lévő O’Neills-be mentünk, találkoztunk Nórival, Borókával, és az ő egyik barátnőjével, Gabival, aztán volt egy kis (illegális :D :P) itókázás a Piccadillyn, aminek az lett a vége, hogy...


a rendőrök elvették a kinyitott italokat, és kidobták őket a kukába!!! Amit mi ügyesen visszakukáztunk :D :P, mert már mégse pazaroljunk el fél üveg borokat! Aztán mentünk is vissza az O’Neills-be, és buliztunk J. Jó volt, még mindig nagyon bejön az a hely! Majdnem zárásig maradtunk, aztán hazafelé a buszon mindhárman kidőltünk :D :P Ahogy említettem, ma egy kis városnézés lesz a program, aztán este ismételten egy kis going out, mert nehogy már szombat este itthon legyünk :D :P, az mégsem történhet meg!

1 megjegyzés:

  1. Már megijedtem tegnap, amikor olvastam facebookon, mert azt hittem másokét kukáztátok ki, így viszont respekt:D

    VálaszTörlés