2012. március 26., hétfő

Wow! Legalább ilyen hétvégéim legyenek mostantól!


Egy ilyen hétvége után nem is tudom, hogy hol kezdjem a mesélnivalót! Az elején leszögezem, hogy a jó idő nem múlt el, úgyhogy bőven élvezhettük a napsütést napközben! Ennek örömére pénteken délután végre ismét rászántam magam a futásra, nem is tudom hány hét után. De már nagyon kellett! Aztán péntek délután az anyuka hirtelen ötletétől vezérelve barbecue-ztunk, vagyis ők megcsinálták a kaját a barbecue-n, aztán bent megettük :D :P. Jó kis sausages salátával, jól tele is ettük magunkat. :D

Hétvégém első pontja a péntek esti búcsúbuli volt. Agata, egy olasz au-pair lány most kedden fejezi be au-pair-karrierjét, és hazautazik Olaszországba, és még egy utolsó bulira összehívta az ismerőseit. J Az Oxford- és a Piccadilly Circus-t összekötő Regent Street-ből nyíló kisutcán lévő Gem Bar-ba mentünk. Jó egyszerűen írtam le, ugye?! :D Vagyis előtte még találkoztunk a Piccadilly Circus-ön, aztán teszkó, alapozás, valami nem is tudom milyen bort ittunk, nagyon sok minden egyéb íz volt benne, nekem nem jött be :S. Aztán mentünk is a helyre, ahol asztalt is foglalt Agata, és buliztunk egyet. Mondjuk nem voltam a topon, illetve másnap reggel is kellett korán kelnem, így éjfél után nemsokkal indultam is haza.

A történethez meg kell említenem, hogy pénteken volt a nagyfiú 12. születésnapja, és ő nem valami szokványos helyen akarta tartani a szülinapi partyját. 3 barátját hívta el, így ők 4-en, az anyuka barátja és én indultunk el szombat reggel 8.15-kor PAINTBALL-OZNI!!! Ez volt az, amiről még szerda este beszéltünk az anyukával, hogy rajtam áll, hogy megyek-e, de ahogy már akkor is írtam, gyakorlatilag abban a pillanatban tudtam, hogy megyek, amikor megkérdezte, hogy akarok-e. :D :P.
A Delta Force nevű helyre mentünk, amely Hemel Hempstead-hez van közel, valahol északnyugat-Londonhoz közel. Kb 1 órát utaztunk, aztán elindultunk befelé, át a regisztráción, megkaptuk a szükséges felszereléseket, majd szépen beöltöztünk. Mind a 6-an a Narancssárga csapatba kerültünk, ugyanis az összes résztvevő, aki aznap jött paintballozni, bekerült egy csapatba az egész napra (összesen 12 csapat volt, kb 20-25 emberrel csapatonként).
12 menetet játszottunk, 6 különböző pályán, tehát két menet volt mindegyik pályán. Az első játékban mi voltunk a támadó csapat, és pont én voltam a legelső, akit eltaláltak, így mehettem a „Dead Zone”-ba  :D :P. A „Dead Zone” az, ahova azután kell mennie az embernek, miután eltalálták, tehát „meghalt”. Fontos még megemlíteni, hogy a fejlövés nem ért, tehát ha a fejet, vagy a fegyvert találták el festékgolyóval, vadászhatott tovább a játékos, mivel csak a testen ért a találat, a fejet védendő. A második menetben a mi csapatunk volt a védekező, és egy nagyon jó helyet találtam, ahonnan bőséggel szedtem le a támadókat :D, és engem nem is találtak el ;). A második pályán már majdnem nyertünk, ugyanis abban meg kellett szerezni egy ilyen narancssárga láthatósági mellényt az ellenféltől, majd felvinni a sajátunkhoz. Na, nekem sikerült is megszerezni, de kb 2 másodperccel utána kaptam is egy láblövést :P :D Aztán a harmadik pályán az anyuka barátjának volt egy jó futása, ugyanis a pálya szélén befutott az ellenséges vonalak mögé (ekkor egy zászlót kellett megszerezni, és visszavinni a bázisunkra), csak utána őt is hamar leszedték :P Azt hiszem a negyedik pályán voltunk, ami a „Vietcong” nevet kapta, és egy bástyát kellett elfoglalni. Na, ekkor, mikor már alig volt néhány másodperc hátra a menetből, én fogtam magam, és elkezdtem az egyik ház felé futni, ahol az ellenség volt, de sajnos a futás közben 3 lövést is kaptam :D :P, egyet a bal kezemre, egyet a jobb térdemre, illetve még egyet a fejemre, ezekből a térdem marhára fájt egyből utána, a kezem csak azóta fáj :D, és természetesen látszanak is a nyomok :P :D Az utolsó menet pedig egy mindhalálig menet volt, azaz le kellett (volna) szedni az ellenség összes játékosát, hogy nyerjünk, de sajnos ez nem sikerült. Húúúú, nagyon-nagyon-nagyon jó nap volt ez, bármikor ismét mennék! :D Ezzel egyébként egy újabb tételt húzhattam ki a bakancslistámról ;), Napközben pizzát ettünk egyébként, és vizet-vizet-vizet ittunk :D.
 Én :D
És hogy azért a lövedékek okozta nyomokat se hagyjuk ki:
Délután 5 körül értünk haza, én gyorsan lezuhanyoztam, majd ettem két maradék sausages-t még péntekről, meg egy kis szőlőt, aztán nemsokkal már indultam is a Raduno nevű bárba, ami Farringdon Station közelében van. Itt volt a Trance Sanctuary 1. szülinapi partyja, amire számos (feltörekvő) dj-t hívtak meg. Nem ment egyszerűen az odajutásom, ugyanis a hétvégén le volt zárva a Northern Line High Barnet ága, így a Piccadilly Line-nal akartam menni, hogy majd King’s Cross-on átszállok, de hát ez nem igazán így valósult meg. Történt ugyanis, hogy már vagy 10 perce várok a metrón, és hallom, hogy valamit mond a hangosbeszélő, de egyáltalán nem lehetett érteni, úgyhogy feljöttem, buszra pattantam, és telón megnéztem már, hogy mit ír a TfL honlapja. Ekkor kiderült, hogy Arsenal állomáson egy ember rosszul lett a metrón, emiatt vannak nagy késések. Úgyhogy mehettem Finsbury Park-hoz, ahol a Victoria Line-ra szálltam fel, így kb egy 40 perc késéssel „már” oda is értem :P :D Álex, Belén, Nóri és Belén bátyja vártak, így mentünk 5-en bulizni szombat este J. Imádom a trance zenét, és ez a buli nagyon jó volt! 5 font volt a belépő, de mindenképpen megérte! Igaz, itt sem maradtunk a végéig, ugyanis éjfél előtt eljöttünk (1-ig tartott amúgy a buli), mivel az 5-ből 4-en fáradtak voltunk :P.

Másnap reggel is keltem hamar (óraátállítás után, még szerencse, hogy a laptop és a teló is magát átállította, így nem kellett ezzel foglalkoznom :P), ugyanis Forma 1 volt, és ha már az időmérőt nem láttam, így a versenyt legalább néznem kellett 9-től :D. Majd Nórival találkoztam Camden Town-ban, de hát mivel büdös nagy késők vagyunk :P -.-, ezért nem egészen időben értünk oda :D. Eredetileg 12 órára beszéltük meg a talit, majd áttettük 12.30-ra, de végül én értem oda 13.30 körül, Nóri meg egy jó 20 perccel később :D. A Sainsburys-ben feltankoltunk, majd kiültünk a Regents Parkba. Egész jó idő volt, amikor nem fújt a szél :D :P Tartottunk egy mini-pikniket, közben még Csilla, Nóri elődje a mostani családjánál, is csatlakozott hozzánk. Nemsokkal később még tettünk egy kitérőt a Nemesis-ben, majd mindenki ment a maga útján, Nóri a Hyde Parkba, Csilla a barátnőjével talizni, én meg haza.
Ugyanis este jött a Derby d’Italia!!! Azaz a Juventus-Inter meccs. Eredetileg úgy volt tervezve, hogy én is elrepülök Torinóba a meccsre, azonban annyira soká derült ki, hogy melyik nap lesz (szombat vagy vasárnap este), hogy egyrészt nagyon drágák  voltak a jegyek, másrészt a héten jönnek Balázsék, így pénzügyi megfontolásból is, úgy döntöttem, hogy most ezt sajnos ki kell, hogy hagyjam. Ez a meccs azért is volt fontos, mert a Juventus Club Hungary Magyarországról, egyedülálló módon, két nagy busszal, összesen 104 magyar Juventinóval a fedélzeten utazott Torinóba, hogy a helyszínen, az új stadionban tekintse meg a csapatunkat! (Ugyanilyen túra keretében voltam decemberben Udinében). A meccset 2-0-ra nyerte meg a Juventus, így ez a nagyszerű hétvége tökéletesen zárult! J

1 megjegyzés:

  1. Hej, én a Hyde park környékén keveregtem, igazán szólhattatok volna, mert nem voltatok olyan messze :-S
    :-)

    VálaszTörlés