2011. szeptember 23., péntek

III. Magyar Au-pair-találkozó, London (+ Republic-koncert)

2011. szeptember 17-18, London. Szóval a múlt hétvégi találkozó. Végre sikerült mindent megcsinálnom, úgyhogy itt az idő, hogy egy kicsit visszatekintsek a szombat-vasárnapra. Emlékezetes volt, azt így elöljáróban is leszögezhetem :D

Fogjuk rá, hogy időben elindultam itthonról, de azért annyira mégsem, hogy busszal menjek Victoriára :P, ezért busz-metró-metró-kombóval jutottam el a tervezettnél hamarabb Victoria vonatállomásra. Kb 9.30-ra ott voltam, és 11-ig mindenki be is futott szépen, ahogy illik. Már éppen indultunk volna Marble Arch-hoz, amikor kiderült, hogy még várnunk kéne, mert Zsu mégis Victoriára érkezik. Vártunk-vártunk-vártunk, majd végül csak befutott :P :D

Majd szépen elgyalogoltunk Marble Arch-hoz, ahol összetalálkozott a csapatunk. Mind a 15 magyar au-pair J Ezután egy „rövidke” séta következett a szállásunkhoz, ami a Hyde Parktól északra volt. Becsekkolás, lepakolás, majd bevásárlás a közeli Sparban, majd piknik a Hyde Parkban. Mondhatni az idő nem kedvezett igazán a kinti programoknak, bár a piknik alatt még nem esett az eső, legalább ennyi szerencsénk volt. Majd vissza a szállásra, ahol megvettem a jegyeket a városnéző buszra, és egy kis várakozás után jött is az első. Elég közel volt egy megállójuk a szálláshoz, úgyhogy még ez is jó volt.

Az elején még egész jó idő volt (értsd: nem esett az eső), azonban mire sikerült nekem is feljutnom a nyitott tetőre, már hullott a manna az égből… De legalább volt fenn a tetőn bőven hely!!! J Adtak ilyen szép sárga :P színű esőkabátot, ami egész jól ellenállt az esőnek, úgyhogy szépen beöltöztünk, és így utaztunk. Az biztos, hogy különleges élmény volt így várostnézni. De mindenképpen megérte, csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy egyszer próbálja ki valahol, ahol van lehetőség nyitott tetejű kocsiban, buszon várostnézni, hogy esőben tegye meg. Egészen különleges feelinget ad az egésznek J

De azért kb az út közepén kisütött a nap, úgyhogy utána már szép időnk volt a hétvége hátralévő részében. Egyébként a jegyünk 24 órás jegy volt, ami feljogosított minket a 24 órán belül korlátlan le- és felszállásra a városnéző buszokra, valamint Temze-hajóstúrára is.

Kb 3 óra múltán értünk vissza a Marble Arch-hoz, és feltankoltunk a közeli Sainsburysben az alapozásra. Majd ismét a megszokott gyaloglás következett a szállásra :P

Ha már ismét szóba került a szállás, engedjétek meg, hogy néhány szót ejtsek róla. 3 szobába tudtam foglalni még anno, és végülis 4-5-8 fős megoldás lett a végére, de mivel csak 15-en voltunk, nem 17-en, így az 5-ösben csak 3-an maradtunk, mármint abban a szobában, ahova 5 helyet foglaltunk, így a helyes. Mivel ez a szoba nem gyengén egy 20 fős szoba volt… De olyan fazonokkal, hogy ihaj. Nem sírjuk vissza azt a szobát, az biztos :D

Az alapozás már nem is tudom, melyik szobában esett meg, de az biztos, hogy nem a mi, 20-fősünkben :D :P Jól sikerült, volt ott minden, mi szem-szájnak ingere J Majd ki-beestünk a buszmegállóba (ott volt konkrétan a szálló bejárata előtt), és onnan be a Piccadilly-re, majd a Bar Rumbába. Oda foglaltam még hétfőn helyet és természetesen guest list-et is magunknak, hogy azért mégse fizessünk már :P És a bejáratnál Mike, az egyik koordinátor, vagy mi a szösz, már ismerősként fogadott :P A papírt sem kellett megmutatnom, amin a foglalás visszaigazolása volt. Mondjuk már voltam ott egypárszor az elmúlt hetekben, és mindig én foglaltam a guest list-et, úgyhogy valszeg ezért emlékezhettek rám. Hehe :P

Jó volt a buli, még egy Giant Martini koktél is volt az asztalunkon, bár az lehet, hogy nem a miénk volt, bár kitudja, mi azért ittunk belőle :P Miután bementünk a helyre, és elfoglaltuk a helyünket, hirtelen elég rosszul kezdtem érezni magamat, így Éva segítségével elindultam kajavadászatra, hátha jót tenne az, mert már nem is tudom, mit éreztem akkor, de nem volt a toppon, az biztos :S Így visszagondolva, fantasztikusan nézhettem ki :P Egy kb félórás sétát, üldögélést követően visszatértünk a klubba, és mintha újjászülettem volna :D, egy szempillantás alatt elmúlt az a rossz érzés, úgyhogy ezután már tudtam élvezni a bulit, ami jó volt ;) Zárásig (3-ig) voltunk, ami előtt nemsokkal Gabi észrevette, hogy nincs meg a pénztárcája! A kabátok miatt ígyis-úgyis meg kellett várnunk, míg mindenki elhúz előttünk, aztán mentünk oda a jó öreg Mike-hoz, hogy nem adtak-e le véletlenül egy pénztárcát. Mi kimentünk, nagyban beszélgetünk egy nagydarab fekete biztonsági őrrel, aki mondta, hogy leadtak neki egy barna pénztárcát (a személyleírás megegyezett a Gabi által adottal :D), és kb 2 perc múlva hozták is az elveszett tárcát, úgyhogy csak néhány font lett a hiány, szerencsére az iratok mind meglettek J

Éjszaka kb semmit sem tudtam aludni, de egész jó állapotban voltam vasárnap egész nap, úgyhogy nem panaszkodok még most sem emiatt J Reggeli, majd kicsekkolás után jött ismét egy kis városnéző-buszozás, mivel ezt még használhattuk ingyen, így ilyetén módon jutottunk el a Towerig, ahol fel tudtunk szállni egy hajóra, amivel elmentünk Westminsterig. Gyönyörű időnk volt egész nap, így a hajókázás is felejthetetlen élmény lett. Miután kikötöttünk Westminsternél, a találkozó gyakorlatilag végetért, mivel nekünk menni kellett, hogy még hazaérjünk hozzám, illetve elkészüljünk a koncert előtt, illetve másoknak meg ugye utazni kellett haza.

Íme a videó a találkozóról ;)

De ezzel még nem ért véget a hétvége. De nem ám!!! Ugyanis vasárnap este „afterparty” gyanánt Republic-koncert volt soron King’s Cross-on, a Scalában. Mondjuk már a hazajutás sem volt egyszerű Friern Barnetbe, ugyanis Mornington Crescent állomás előtt volt egy baleset (egy taxis elcsapott egy motorost), és így lezárták az egész utat, így minden busz megállt, tehát kénytelenek voltunk átszállni metróra, majd mégegyszer buszra. Így éppen arra volt időnk, hogy bekapjunk valami kaját, aztán már indulhattunk is vissza. Ja, azt még nem írtam, hogy Edina és Melinda jöttek velem a koncertre.

Volt magyar kaja, marhapörkölt, kolbász, rétesek,húúú… A koncert is nagyon jó volt, bár azért még van hova kulturálódnom a magyar zenéket illetően :P De azért az előadott számok többségét ismertem J Azt kell, hogy mondjam, a koncert méltó lezárása volt a múlt hétnek, amikor is Dumaszínház, Au-pair-tali és végül Republic-koncert volt!!! Kell ennél több?!

1. Mi azt hittük te rendelted a koktélt:D

2. Még egy korábbi alkalommal, amikor voltunk abban a bárban, egy csaj felírta az e-mail-címeinket, és kisorsoltak engem egy Extended guest list-re, ill még néhány ingyenes jóságra :P pl Giant Martini koktél, és én akartam is, hogy a talikor legyen, de a levelezésünkkor azt írta a csávóka, hogy azt már most így nem lehet, majd egy következő alkalommal. Úgyhogy számomra is meglepetés volt, hogy volt ott egy koktél :)

3. hát mégiscsak 14 lánnyal jöttél le, szval azért annyira nem meglepő:)