2011. november 19., szombat

Arthur Christmas


Túléltem a tegnapi napot! :D Mondjuk annyira nem is volt vészes, mint amilyen lehetett volna :P Bár azért a középső fiúval még mindig bőven van gond… A mozibamenetel előtt a kajálásra is alig tudtam rávenni, a fő probléma az volt, hogy miért kell neki 2 szelet brióst megennie, miért nem elég 1 szelet… -.- No comment. (Természetesen miután ráhagytam, tehát nem reagáltam a mondandójára, hanem csak ettem a magam ebédjét, megette az elé kitett két szeletet…).

A mozi egész jó volt. Na, mondjuk már most javítanom kell magam: a film (Arthur Christmas) maga jó volt, a körítés már érdekes… Kezdjük az elején: 3D-ben volt hirdetve a film a Vue Cinemas honlapján, azonban mikor kértem a 3D-szemüveget a film előtt, szóltak, hogy probléma van a vetítőgéppel, így csak 2D-ben tudják vetíteni a filmet. Mondom, rendben. Természetesen visszafizették a 3D-s és 2D-s jegyárak közötti különbséget. Mennénk be, hogy leüljünk, viszont olyan koromsötét volt, hogy semmit nem láttunk, így kijöttünk a teremből. Majd másodjára már fel voltak kapcsolva a villanyok, így leültünk valahova, nem is próbáltuk megkeresni a helyünket, mert esélytelen volt, hogy lássuk a sorok megnevezését… Kezdődik a film, csak mi hárman vagyunk a teremben. Lemegy kb 10 perc, lassan beszállingóztak az emberek, majd jön egy mozis alkalmazott, hogy kérje a jegyeket, illetve elmondja, hogy valószínűleg nem az elejétől adták le a filmet (DE), illetve a közepe kimaradt, így újrakezdik… Mondom, fas.a, de mit tudunk csinálni. Szerencsére a fiúk nem morogtak, vagy valami, hogy már azt a részt látták egyszer.

Voltak a filmben emlékezetes részek, az egyik legjobb idézet, ami a szövegkörnyezetben még jobban üt, ez volt: „Christmas is not the time for emotions!” :D (Tehát a Karácsony nem az érzelmek időszaka! :D). Illetve még volt egy olyan jelenet, amiben mutatta Steve, az ajándékok kikézbesítésének főfőfőkoordinátora, hogy mely országokba vitték ki az ajándékokat, és ott mindössze 3 országot írtak ki név szerint, méghozzá: USA, Turkey éééésss HUNGARY!!! :D Jó érzés volt, na! J Most látom egyébként, hogy milyen magyar címet sikerült adni a filmnek. Karácsony Artúr. Most kivételesen szószerint fordították le a címet, pedig szerintem most nem kellett volna így cselekedni… A film közben esett le, hogy már csak 5 hét, és karácsony!!! Vagyis már csak 4 hét, és itt is van a karácsonyi szünetem!

Mozi után hazajöttünk, a nagybátyjuk már itt volt, aztán nagy nehézségek árán rávette a középső fiút, hogy üljenek le gyakorolni egy kicsit. Komolyan mondom nevetséges, hogy mi megy egy sz.r házi megcsinálás előtt, mire oda kerül a sor, hogy egyáltalán leüljenek megcsinálni. Mintha olyan sok házit kéne csinálniuk… Bezzeg Magyarországon szinte mindennap volt/van házi! Szóval ők azzal foglalatoskodtak, én közben főzőcskéztem. Mint ahogy már említettem, rántott hús volt a palettán tegnap vacsorára. És végre sertéshúsból, yummy!!! Nagyképűséggel :D állíthatom, hogy marha jól sikerült (vagy ha már sertés, akkor „sertés jól” sikerült :D), nem is maradt egy darab sem a vacsi végére. Rizs volt mellé, illetve brokkoli és répa párolva.

Aztán a nagybácsit érte a „megtiszteltetés”, hogy megpróbálja ágyba tenni a fiúkat. Nem ment könnyen, majd miután mindez lezajlott, ő hazament, és én bébiszitteltem a fiúkra.

Úgy volt, hogy még ma délelőtt és néhány órán át velük leszek, amiből végülis csak egy óra lett, mert az apjuk, hirtelen ötlettől vezérelve, úgy döntött, hogy ma elviszi őket úszni, meg ide-oda, és erről csak ma délelőtt, érkezése előtt kb. 1 órával szólt (nem az anyukának, hanem a 11 éves fiának… -.-). Szóval miután az anyuka (és a barátja) felkeltek a tegnap esti iszogatás után :P, egyből mentek is az útjukra, így ma reggel én voltam a „szerencsés”, hogy a fiúkat próbáltam rávenni, hogy egyenek, öltözzenek fel, és keressék meg az úszógatyájukat. Nagy nehézségek árán, de sikerrel jártam (még jó :D), úgyhogy most nyugi van itthon.

Közben kivasaltam néhány ruhámat, az anyuka is már hazaért, nagyon fáradtan, mert keveset aludt. Én nemsokára megyek Edgware-be, hogy talizzak az egyik au-pair-csajjal, akivel majd megyünk teniszt nézni jövő csütörtökön, aztán hazajövök egy gyors zuhanyzásra, kajálásra esetleg, és eztán ismét a Piccadilly lesz a cél. J

Jó hétvégét mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése