2011. november 11., péntek

Én hülye -.-


Egyrészt mert addig vártam a Bödőcs Tibor estjére szóló jegy megvételével, mire már mind elfogyott :S L Jó hülye voltam, az biztos… Ááá, most emiatt nagyon haragszok magamra :P Elmentem a Nemesisbe ma megkérdezni, hátha van még jegy, nem volt már, így november 20-a hirtelen felszabadult. De már ha ott voltam, betértem egy postába, bankban fizettem a számlámra pénzt, illetve még Highgate-ben érvényesítettem az előző este neten megvett Travelcardot (érdekesség, ha már Highgate-et szóba hoztam, hogy mivel már mintegy 1,5 hete nem működik a lefelé menő mozgólépcső a highgate-i metróállomáson, így megszámoltam, hogy hány lépcsőfok, mire lejutunk a metróhoz, és 118. Nem rossz, nem? :PD:), valamint a Bödőcs-estre szánt pénzből megvettem a régóta keresett új fejhallgatót. Íme:
£39.99-ről volt £22.74-re leértékelve, meg kellett vennem. Tökéletesen működik a telefonnal és a laptoppal együtt is, sokkal jobban szól, mint az elődei. Ez is volt a cél, ezért vettem újat J Öröm az ürömben, ugyebár :P

Másrészt, hogy eddig (3 hónap alatt :P :D) nem jutott eszembe, hogy reggelente is mehetnénk a fiúkkal a 382-es busszal, leszállnánk a híd előtt, onnan meg gyalog a suliba, ami mintegy 10-15 perc onnan gyalogosan. Pedig már vagy 1 hónapja hazafelé a 382-essel járunk, így nem kell átszállnunk másik buszra, mindössze a 382-es legközelebbi megállójába kell elsétálnunk. És nem is én vetettem fel először, hanem a fiúk! J És mivel ma a suliba is a 382-essel mentünk, így nem késtünk el, mint az elmúlt 2-3 napban :P kedden még egy kis probléma is volt a késésből, ugyanis véletlenül az én nevemet írtam oda, ahova a fiúkét kellett volna a késős papírra, és valamiért azt hitték, hogy a kisebbik fiú nem ment iskolába :D :P Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy ezt a következtetést hogyan és miből vonták le.

Holnap még egy kis szittelés vár rám délelőtt, kb 12.30-ig, majd, ha minden jól megy (értsd: az anyuka időben hazajön a suliból, tehát 12.30-ra), pontosan el tudok indulni Dél-Londonba, hogy találkozzak magyarokkal J És mivel megkaptam :P :D, hogy mindig a bulikról írok, most leírom, hogy most szombaton nem megyek bulizni :P Vasárnap viszont Dumaszínház!!! Ez azért kárpótolni fog, az biztos! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése