2011. november 2., szerda

Jegyek megvéve a Dumaszínházra!



Hohó! Már jövő vasárnap jön Kiss Ádám és Felméri Péter Londonba, egy újabb Dumaszínház keretein belül!!! Természetesen nem maradhatok/maradhatunk le róluk, úgyhogy tegnap dél körül elfáradtam a Nemesis Tattoo-ba, Camden Town-ban, és meg is vettem a jegyeket ;) Egyébként, csakhogy hátha az olvasóim közül valaki jönne, leírom, hogy 2011. November 13-án, vasárnap, 19.00-kor kezdődik a banzáj, 18.00-s kapunyitással. A helyszín: The Clapham Grand, 21-25 St John’s Hill, SW11 1TT. Szóval már alig várjuk!!!
Egy kis hisztit leszámítva, egész könnyen lezajlott a tegnap délután, szinte szót sem érdemes rá vesztegetni.

Mint ahogy már említettem a tegnapi bejegyzésben, ma délután a hostanyum szülői értekezletekre hivatalos, úgyhogy én etetem majd meg a fiúkat, aztán 6.30-7.00 között várható az érkezése, aztán én húzom el a csíkot :P Ugyanis, Orange 2for1 Wednesday van, azaz mozinap! :D Az ausztrál au-pair-csajjal (Brooke) megyek ismét moziba (mivel neki van Orange telója :D :P). Az ’In Time’ című filmet nézzük meg, kíváncsi vagyok, milyen lesz.

1 megjegyzés: