2011. november 22., kedd

Semmi extra


Most kivételesen semmi annyira nagyon érdekes nem történt hétvégén, amiről feltétlenül be kellett volna/kellene számolnom, de azért így kedd magasságában ideje megemlékezni az elmúlt 3 napról.

Ahogy írtam az előző bejegyzésben, szombat délután mentem Edgware-be, és találkoztam Jasmin-nal, egy osztrák au-pair-csajjal. Ő lesz az egyik lány, akivel megyek majd a teniszre most csütörtökön. Úgyhogy legalább már személyesen is találkoztunk. Utána jöttem haza, rengeteg időm volt a buli előtt, így nyugodtan megvacsiztam a családdal, lezuhanyoztam, majd még indulás előtt egy bemelegítő pohár bor is belefért. És teljesen megleptem magamat, ugyanis teljesen időben voltam! Ilyen sem sokszor fordul elő. Ezért is van mindig néhány font az Oyster kártyámon, hogy ha véletlenül (vagyis általában :D :P) késésben vagyok, akkor rövidítek az utazáson, és metrózok. Most nem kellett! És én értem oda elsőként a Piccadillyre :P

Nem voltam a legjobb formámban, elég fáradt voltam, a buli vége felé már nem is tudom mi tartott ébren :P :D Noha a zene nagyon hangos volt, én be tudtam volna aludni ott állva is :P Úgyhogy nem is szenvedtettem magam 3-ig, 2 körül hazaindultam, és 3.15 körül már itthon is voltam.

Így természetes volt, hogy nem fogok hamar felkelni, és nem megyek a Winter Wonderland-be, majd egy másik alkalommal, úgyhogy két új füldugó be, és alvás! Olyan jól sikerült, hogy egyáltalán nem hallottam délelőtt, hogy a gyerekek elindultak az apjukkal valahova, pedig biztos nem ment egyszerűen (az elindulás sosem az…). Úgyhogy ismét „működtek” a füldugók. 2-től Juventus-meccset néztem neten, győzelem, yeah! :D Majd néhány cikk fordítása a Juventus Hungary-oldalra, tehát gyakorlatilag chill-out volt egész nap. Kellett már mondjuk.

A fiúk elég későn aludtak el, így természetesen hétfőn reggel elég nyűgösek voltak, úgyhogy ismét késésben voltunk, de valahogy mégis odaértünk a suliba időben. Nem vitt rá a lélek, hogy utána, miután ledobtam őket a suliban, menjek valahova, mivel elég szomorkás idő volt, így sokkal könnyebb volt itthon maradni :$ Ugyanez történt ma is :D :P

Délután vacsora gyanánt bolognai spagettit csináltam, mert az anyuka egy kicsit későn jött haza, majd még késő este, miután már a fiúk aludtak, egyik barátnőjének segített, ugyanis az anyukája este 11 előtt érkezett Stansteadre, és kivitte őt és hazavitte őket :P :D Biztos nem ért haza túl hamar. Ma pedig ugye a szokásos tanítás lesz neki, szóval megint engem ér a megtiszteltetés :P, hogy a fiúkkal vacsorázhassak :D Mondjuk most még annyira sem kell majd főzőcskézni mint tegnap (na nem mintha nagy tudomány lenne egy bolognait elkészíteni), mivel tegnap vett elég sok fagyasztott kaját, úgyhogy azokból fogunk fogyasztani.

Már csak 2 nap a teniszig J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése