2011. november 30., szerda

Sztrájk


Tegnap úgy döntöttem ebéd után, hogy elnézek a North Finchley-ben lévő charity shop-okba karácsonyi ajándékügyben. Mondjuk úgy, hogy az otthoniaknak nem túl sok mindent találtam (konkrétan semmit :P), így csak a hostfiúknak vettem meg az ajándékokat szem előtt tartva az olcsóság szót. J Még jó, hogy nincs olyan Naughty vagy Nice-mérőm, mint az Arthur Christmas című filmben a törpéknek, mert akkor itt igencsak a Naughty-ság nyerne, vagy még mínuszba is menne, ha azt kéne meghatározni, hogy mennyire voltak jók, vagy inkább rosszak az elmúlt évben a fiúk… :P :D

Délután nagyon esőre állt az idő, amit 98%-ban megúsztunk. Azért hagytam meg azt a 2%-ot, mert kb a buszmegállóból hazafelé gyalogolva kezdett el esni az eső, úgyhogy egy kicsit csak kaptunk belőle, de még éppen nem annyit, hogy nagyon megázzunk. Egyébként az eső előszele maga a szél volt, annyira fújt, hogy majdnem a – az amúgy nem túl biztosan a fejemre illeszkedő szemüvegszár miatt – szemüveget is lefújta a fejemről!!! És nem viccelek! Olyan igazi őszi időjárás volt.

Az angol kormány tervezett nyugdíjváltoztatásai miatt (kevesebb nyugdíj, a nyugdíjkorhatár feljebbvitele) ma – többek között – a tanárok 90%-a sztrájkolt, így a hostanyukám sem ment dolgozni, és a fiúk sem mentek suliba, így itthon „boldogítottak” minket. Mondjuk én sokáig aludtam, bár hallottam a veszekedésüket a szobámból. Ezek a veszekedések az anyuka és a nagyfiú között mindig elég erőteljesek, és nem a legjobb őket hallgatni, viszont számunkra, felnőttek számára jó konklúzióval zárulnak. Az előző esetben ugye a playstation távozott a házból, most pedig a számítógépre kaptak limitálást a fiúk, így legalább nemcsak azon lesznek egész délután, iskola után (amit amúgy eddig csináltak).

Tervbe volt véve, hogy elmegyek szétnézni más helyekre is ajándékügyben ma, de az anyuka a kisfiúval elment vásárolni, úgyhogy itthon maradtam, hogy azért valaki legyen már a házban legalább, amíg a másik két fiú itthon van. Úgyhogy ma csak annyira mozdultam ki, hogy elmenjek és megvegyem a fish&chips-et vacsorára (amire az anyuka megkért).

Holnap pedig megkezdődik december, lassan a tél is :P Úgyhogy ideje lesz, hogyha az idő megköveteli, cipőt és kabátot cserélni a tél miatt.

1 megjegyzés:

  1. Szia Tamas,
    olvasom a blogod es meg joooo jooo multkor keszultel a nyelvvizsgara. Szeretnem ha kuldenel nekem par oldalt, ahonnan a teszteket leszedted valamint arra is szeretnek kerdest kapni,hogy egyedul fel lehet-e keszulni? Es hol talalok vizsgahelyeket? Mivel nem vagyok mar au pair igy eselytelen a nyelvsuli ( napi 9 orat dolgozom Londonban), de szeretnem felmerni,hogy hol tart a tudasom.
    Koszi a segitseged es itt a emailem,amire tudsz bovebb infot kuldeni: kelberci@gmail.com
    Bea

    VálaszTörlés