2011. november 7., hétfő

Csak akkor bulizom, hogyha úgy van, és általában úgy van :)


Csak rászántam magam így hétfő estére, hogy írjak egy kicsit. Szóval akkor száguldjunk vissza szombatig, mert ha jól emlékszem péntekkel hagytam abba a blogolást. Szombaton sem siettem el a felkelést, majd miután kikászálódtam az ágyból, és egy kis könnyű cereal után elmentem North Finchley-be, néhány dolgot beszerezni, illetve pénzt kivenni a számlámról. Max 1 óra alatt megjártam az utat odavissza, úgyhogy utána szépen-lassan készülődtem, hogy nagyjából időben odaérjek a megbeszélt találkahelyre.

Ugyanis a Southwark Parkba mentünk tűzijátékot nézni. És hogy miért is volt tűzijáték?! Az angolok november 5-én Bonfire Night-ot, másnéven Guy Fawkes Night-ot ünneplik. Egy kis történelmi kitérő: 1605. november 5-én a fentebb említett Guy Fawkes nevezetű ürgét az angol parlament alatt 36 puskaporos hordóra vigyázva találták meg, és ott a helyszínen letartóztatták. Természetesen nem csak ő volt benne ebben a tervben (ami konkréten a király, I. János meggyilkolására irányult), hanem még számos más személy is. Amikor kiderült, hogy a tervük lelepleződött, a banda jelentős része elmenekült Londonból, azonban nem sokáig húzták. A harcokat mindösszesen 8-an élték túl a hazaárulók közül, de őket később akasztás általi halálra, és felnégyelésre ítélték. Tehát november 5-én az angolok a király megmenekülését ünneplik, ezért tartanak tűzijátékokat szerte Angliában ezen a napon.

Canada Waternél találkoztam Reginával (kivételesen nem én késtem többet :P :D), és onnan mentünk a parkba. A többiek már „melegítették” a helyet, de legalábbis a hangulatot már alapozták. És ha már éppen arra jártunk, mi is csatlakoztunk :P Néhány au-pairrel találkoztunk ott egyébként.
Szép volt a tűzijáték, szerintem mindannyiunknak tetszett, nekünk magyaroknak legalábbis biztosan J Majd szépen nyugisan megvártuk, míg a tömeg nagyrésze elmegy, aztán lassan mi is a metróállomás felé vettük az irányt.
Egy waterloo-i átszállás után már a Piccadilly Circusnél is voltunk, ahol még néhányan csatlakoztak hozzánk, és így több részletben be is mentünk a klubba, ami ismét a Piccadilly Institute volt. Én szeretek oda járni, nekem bejön az a hely. A korábbi hétvégékből, bulikból kiindulva sokkal rafináltabban indultam neki ennek a szombat estének, ugyanis a klubban történő szomjoltó folyadék vétele nem túl pénztárcabarát, ezért a parkban alapoztunk.

A buliról a képek beszéljenek inkább, de azért annyit elárulok, hogy jó volt ;) Óóóó, és megint nem unatkoztam a hazafelé tartó utam során. Megyek-mendegélek a buszhoz, még a Shaftesbury Avenue-n voltam, és az egyik épület előtt egy olyan „szoborcsoportot” láttam :D:D:P hogy majd beszartam a röhögéstől (már bocsánat). Csávó úgy feküdt a járdán, mint egy hulla, mellette az „alkotása”, és két haverja olyan pózokban ült, hogy leírni nem lehet. Felejthetetlen :P :D A buszút most kivételesen sima volt hazafelé.
Vasárnap itthon pihentem, nem szándékoztam menni sehova, este focimeccset akartam nézni neten, amit sikeresen elhalasztottak… úgyhogy ez is ugrott. De legalább később végre-valahára sikerült összehozni egy skype-beszélgetést Balázzsal. Már ezer éve nem beszéltünk, jó volt újra. J
A mai napom sem volt sokkal izgalmasabb. Nem mentem sehova, mert egész nap lógott az eső lába, csapkodott is, és nem állt szándékomban eláztatni magamat, így inkább itthon ütöttem el az időt. Holnap viszont találkozok néhány au-pair-csajjal a Baker Street metróállomásnál, mert az van nagyjából központi helyen mindannyiónkat figyelembe véve, mert persze véletlenül sem lakunk egymáshoz közel :D

Illetve, nem tudom, említettem-e már, de november 20-a és 27-e között Londonban kerül megrendezésre az ATP World Tour World Championship, ami a férfi tenisz világbajnokságát jelenti, amelyen a teniszvilág 8 legjobb férfijátékosa, és férfi-párosa lép színre. Erre mindenképpen fogok menni, de most megpróbáljuk kivárni a november 14-ei sorsolást, mert úgy vennénk jegyeket, hogy azért legalább egy top4-es (Federer, Djokovic, Nadal, Murray) játékost lássunk. És csak két nap jöhet szóba, ami november 23-a vagy 24-e (szerda vagy csütörtök), mert a többi nap az anyuka sokáig dolgozik, ezeken a napokon annyira nem, illetve a testvére el tud menni a gyerekekért és haza tudja őket hozni, úgyhogy így megoldható a dolog J Már alig várom!!!

És azt már meg sem említem, hogy vasárnap Dumaszínház… ;)
Ma hallottam először ezt a számot és eléggé tetszik, úgyhogy gondoltam megosztom itt veletek is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése