2011. november 1., kedd

Halloween 2011


Még a halloween-party előtt, szombaton napközben találkoztam egy au-pair-sráccal a városközpontban. Szervezésben vagyunk, de erről többet nem mondok, meglepi lesz J
Utána irány haza, egy gyors zuhany, összepakolás, jelmez-felpróbálás (nagy röhögés közben :D:D, annyira hülyén néztem ki benne :D), majd indulás. Büszke voltam magamra, mert eléggé időben voltam. Annyira, hogy végül a szombaton érkezők közül én értem Wandsworth-be először! :D Fejlődőképes vagyok?! :P Szóval Adrihoz mentünk Halloween alkalmából. A ház szabad volt.
Előbb-utóbb mindenki befutott, a végére lettünk 10-en is, és azért elég szépen kitettünk magunkért szerintem :D Volt ott minden(ki), mi szem-szájnak (hány)ingere :P :vámpír, boszorkányok, zombi, sikoly, arcfestés. Pizzarendelés, iszogatás közben eltelt az idő, sőt, még egy kis házi készítésű Activity is bejátszott :P Majd mire eldöntöttük, hogy megyünk valahova, elég késő lett, illetve szépen tettünk egy kört ott helyben, keresve a buszmegállót, így végül hosszas tanakodás után arra az elhatározásra jutottunk, hogy visszatérünk a bázisra, aztán mindenki megy, amerre lát :D :P
Mivel Wandsworth délen, dél-nyugaton van Londonon belül, így természetesen megint nekem kellett a legtöbbet utaznom haza. Mondjuk ezzel nincs bajom. Főleg, ha mindig történik valami érdekes, amiről a blogban be tudok számolni :P :D Így legalább nem alszok el a buszon (mint a múltkor :D), sőőőt! Szóval, egy kis gyaloglás után Reginával felszálltunk a 220-as buszra Wandsworthben, majd Hammersmith-ben le, elkísértem a házához legközelebbi megállóba, és mire odaértünk, kb 1 percen belül jött is a busz, ami elvitt engem Camden Town-ig, ahol átszálltam a jól bevált 134-esre.

Utánam 2 v 3 megállóval, még szintén Camden Town-ban felszállt 5 csávó, és ők is a felső szinten ültek le hátra, kb körülöttem. Ez még semmi extra. Én zenét hallgatok, be-bealszok de csak egy-egy percekre. Majd egyszer csak azt veszem észre, hogy nagy füst, nem is füst, szinte már köd van a buszon!!! Ezek a csávók nem gyengén füveztek a teli buszon :D Megvolt a recycling füst :D

Vasárnap eltelt, pihenéssel, sehova nem mentem. Hétfőn sajnos már kezdődött is a suli a fiúknak, úgyhogy vissza kellett térni a napi rutinhoz… Elbírtunk volna még viselni legalább egy hét szünetet :P Még vasárnap este azt mondta az anyuka, hogy a nagyfiúnak kellene majd venni valamilyen alkoholos filcet, vagy tollat az egyik muswell hill-i boltból még hétfőre, miután ledobtam a két kicsi a suliban, mert a nagyfiúnak délre kellett menni. Így gondoltam összekötöm ezt a dumaszínház-jegymegvétellel és pénzküldéssel haza. Ebből annyi lett végül, hogy nem kellett mennem venni tollat a fiúnak, mert végül még vasárnap este megtalálták a régieket, illetve a tetoválószalon még 10-kor nem volt nyitva, így nem tudtam megvenni a jegyeket a jövő vasárnapi Kiss Ádám-Felméri Péter Dumaszínházra, csak a pénzküldés sikerült. 11-kor nyit a szalon, így most nemsokára indulok is.

Tegnap és ma is hamar ment dolgozni az anyuka és későn jött/jön haza, mert most vannak ilyen átvilágítások a suliban, tehát minden tanárt megnéznek/megfigyelnek, hogy hogyan dolgozik, úgyhogy mindennek a topon kell lennie. Illetve szerdán szülői értekezlet mindkét suliban, először a nagyfiú sulijába megy olyan 4.30-5.00 körül, majd 6 órára a két kisebb fiú sulijába, úgyhogy akkor is engem fognak boldogítani a fiúk itthon :P Ja, és tegnap este mondta, hogy lehet, hogy csütörtökön menni fog egyik barátjának, aki ékszerekkel foglalkozik, valami nyílt napjára, vagy nem is igen tudom, már hogy nevezte, lényeg a lényeg, ezen az eseményen hírességek is jelen szoktak lenni. A hostanyám Kate Moss-t mondta, hogy már látta is egy ilyen eseményen.

Október 31-én van Halloween, így tegnap néhány gyerkőc jött a Trick'r'Treat-tel, de mi talán egy valakinél nyitottuk ki az ajtót :P A terv amúgy is az volt, hogy csöndben leszünk, lekapcsolunk minden világítást, és mi esszük meg az édességet :P De amikor a szerencsések jöttek, pont még minden világítás fel volt kapcsolva, úgyhogy ők jól jártak :D :P

Tegnap reggel pedig ismét láttam egy balesetes kocsit (és „természetesen” megint nem volt nálam akkor a fényképezőgép), ami az egyik buszmegállóban állt, első lökhárító letörve, jobb első kereke kitörve!!! Szép egy balesete lehetett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése