2011. november 16., szerda

Tenisz-vb, jövünk!


Telik a hét, már szerda van :D Az elmúlt két napban elég sokáig én voltam a fiúkkal, a két kisebbet mindkét nap én parancsoltam ágyba. A reggelek és a délutánok csak a szokásos módon (tehát kisebb veszekedésekkel, hisztizésekkel) teltek, ha már nem lennének, akkor lenne csak meglepetés :D

Hétfőn még volt egy kis reménysugár, hogy vannak még jegyek a Bödőcs-estre, mert mint kiderült, még a Nemesisbe küldtek 20 jegyet szombaton este, amiről én csak hétfőn szereztem tudomást, és bár az első e-mail-váltásunk után még azt írták, hogy van kb 10 jegy, de mivel ez már 4 és 5 között történt hétfő délután, így esélytelen volt, hogy én aznap be tudok értük menni, ennek pedig az lett a vége, hogy már hétfő estére elfogytak a jegyek… :/ Na mindegy.

Mivel kedden délelőtt is nagyon álmos voltam, így úgy döntöttem, hogy engem nem érdekel, visszafekszek aludni egy kicsit, mert annak semmi értelme, hogy egész nap úgy legyek ébren, mint egy zombi. Annyira sikerült belemerülni az alvásba, hogy, bár az ébresztő 12 és 13 óra közé volt belőve, az ébredés 14.37-kor sikerült :P És ezután még gyorsan ebédelni kellett valamit, mielőtt 3 körül indultam a fiúkért.

Megint „jól” sikerült a fiúkért menni. Hétfőn vártam egy csomó időt a második buszra, így valami 3.40-re értem oda, már majdnem vitték a fiúkat Teamy-re (ilyen suli után foglalkozás azoknak a gyerekeknek, akikért nem tudnak menni a suli végeztével, vagy késnek :P :D), de még pont elkaptam őket az ajtó előtt. Tegnap pedig, igaz, hogy ismételten késve indultam el (úgy látszik, hogy ez a „szimpatikus” tulajdonságom nem mostanában fog megváltozni :P), de nem igazán segített az sem, hogy a 221-es busz a második megállóban 5 percet várt… A semmire… -.- Ennek „köszönhetően” sikeresen lekéstem a 263-ast, mert mikor én rákanyarodtam az utcára, a busz pont akkor hagyta el a buszmegállót. Ekkor egy olyan igazi magyaros káromkodást elengedtem… De a sors, és a buszok íratlan törvénye megsegített, ugyanis általában a 263-as úgy jár, hogy 10-15 percig egy deka busz nem jön, majd hirtelen, 1-2 percen belül 2 is. Szerencsére most is így történt, így nem vártam többet a megállóban, mint 2 perc, és a ¾-ig üres buszra szálltam fel :P :D

Semmi extra nem történt a délután folyamán, így ugrok is a tegnap estéhez. Amikor is végre legfoglaltam a jegyeket az ATP World Tour Finals egyik napjának egyik részére!!! Már régóta terveztük, hogy foglalunk, csak megvártuk a sorsolást, és bár még nem tudni pontosan, hogy kiket fogunk látni, de legalább már azt tudjuk, hogy mely csoport meccsei lesznek azon a napon. Szóval november 24-én, csütörtökön, 18.15-ös kezdéssel a londoni O2 Arénában leszünk, és látunk majd egy páros teniszmeccset, valamint Nadal, Federer, Tsonga és Fish közül két játékost egymás ellen játszani!!! Már alig várom!!! £22.50-be került egy jegy (kezelési költséggel együtt). De jó lesz!!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése