2012. január 10., kedd

20000, buli, IMAX

Tegnap délután már akartam írni a hétvégéről, de hát ugye az a bizonyos eset történt :D :P, úgyhogy egy kicsit redukálódott az időm délután. Örültem, hogy egyáltalán bejutottam a házba :D

Hehe, szombaton szépen kialudtam magam, délután keltem fel valamikor, aztán vártam az estét, mert mentünk a Piccadilly Institute-ba bulizni. Kiírtam néhány londoni au-pair-csoportba, hogy aki akar, az nyugodtan jöjjön, de végülis mindössze 4-en !!! mentünk el szombat este bulizni. Furcsa volt, de annál jobb J A 4-ből 3 magyar volt :P a 4. fő pedig egy spanyol srác. Először mi, fiúk értünk oda, úgyhogy mi bementünk még 10 előtt, hogy ingyen juthassunk be és megkapjuk a pecsétet a kezünkre, aztán gyorsan irány a közeli teszkó, és egy kis Cider-vétel. A lányokkal bementünk, aztán vissza ki, és leültünk a szoborhoz, ahol pedig közben odajött egy enyhén alulöltözött lány/nő, na jó, csaj, akit pasik fotóztak, a csaj pedig úgy vonaglott, mint aki nincs magánál és mint egy k.rva. Már bocsánat, de mikor ránéztem, egyből ez jutott eszembe. Aztán egyszer egy fekete csávó jött oda, és mondja, hogy a hadseregnél vagy rendőrségnél szolgál (már nem emlékszem, melyiket mondta), és hogy mutassuk meg az ID-nkat (személyinket), mert hogy miért iszunk ott. Hát marhára komolyan vettem a csávót :D látszott rajta, hogy nem az, aminek mondja magát, én egyből (pedig már egy kicsit alkoholos befolyásoltság alatt álltam, vagy ilyet nem kéne leírni a blogban?! :D :P) kértem az igazolványát, nem is tudom, hogyan jutott ez egyből eszembe, de így utólag visszagondolva, milyen okos voltam :D Persze nem mutatott semmit, aztán meg még jól elkezdtem húzni is, még piát is kínáltam neki :D :P Aztán valahogy lekopott. Még jó, hogy már elég jó szinten van az angolom, így sikerült lerázni :D



Egyébként Álex (spanyol srác), Nóri és Anna jöttek még el bulizni, úgyhogy mi nyomtuk zárásig az Institute-ban. Illetve még bent összefutottunk Rékával és Lacival, de aztán őket elvesztettük, bár egyszer-kétszer még egymásba futottunk :D Jó buli volt J

4.20 körül értem haza, viszont nem aludtam sokáig, mert 11 előtt Nóri és Csaba, colchesteri ismerősök jöttek, mert hoztam nekik Magyarországról szajrét, így egyúttal meglátogattak, és beszélgettük elég sok mindenről. Jó volt őket újra látni, még a Kőhalmi-Hajdú-féle Dumaszínházon találkoztunk, azóta sajnos nem. De hamarosan ismét J

Mi volt még vasárnap?! Az biztos, hogy kiszurkoltam a Juve győzelmét a Lecce ellen délután, aztán meg valahogyan internetezéssel eltelt a nap további része. Még aznap az anyuka átutalta a pénzt a havi bérletemre, a karácsonyi ajándékomra, illetve még amivel tartozott, úgyhogy gyorsan meg is vettem neten a bérletet.

Hétfőn esett meg ugye a kulcsos eset :P :D, amiről már lentebb írtam :D. Azután írtam sms-t az anyukának, ill. hívtam a nagybácsit, hogy ugorjon már el, és valamit csináljon vele, úgyhogy késő délután el is jött, és szépen kitisztította az egész zárat, mert valami kosz ragadt bele. Azóta úgy megy bele a zárba a kulcs, mint ahogy a kés megy át a vajon. Vagy még könnyebben.

Ma találkoztam Petrával, egy magyar au-pair-lánnyal Finchley-ben, jól kibeszéltünk mindent :P :D egy-egy forrócsoki társaságában. Majd egy kis teszkózás, és lassan már jöttem is haza, mert már 2 óra is elmúlt, aztán még enni is kellett valamit ebédre :P :D Egyébként mivel tegnap ismételten rosszul viselkedtek vacsora környékén a fiúk, így ma sem vettem nekik semmit a suli után, ami természetesen nem tetszett nekik, úgyhogy volt hiszti, amit erélyesen lerendeztem. :P :D

Miután hazajöttünk, majd elaludtam, olyan álom jött rám, de most már nem is vagyok álmos -.- Az anyuka csinált ma fishcake-et, elég későn vacsiztunk, mert egy kicsit későn ért haza, de no para. Mivel nagyon sok javítanivalót hozott haza, így én tettem a fiúkat ágyba, hogy ezzel is könnyítsek neki.

És amit majdnem elfelejtettem mondani, hogy vasárnap délután 15.45-től végre megyek az IMAX-be!!! Mission: Impossible – Ghost Protocol (Fantom Protokoll) lesz műsoron, már alig várom! Brooke-kal megyek egyébként, akivel szerdánként, az „Orange Wednesdays” keretein belül szoktunk moziba menni :D Egyébként 16 font egy jegy az IMAX-be… laza, nem?

És közben már átlépte a blogom látogatottsága a 20000-es határt is! Köszönöm mindenkinek! ;)
A végére pedig egy kis móka :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése