2012. január 31., kedd

Murphy törvényei...


Azt hiszem először mesélek a memóriakártyáimról. Nyilván nem azért, mert olyan pöpecül működnek, és csak úgy száraz adatokat akarok írni róluk :D Történetemben egészen múlt hét csütörtökig kell visszamennünk, amikor is azt hiszem éppen rakott krumplit ettünk, de lehet, hogy az másik nap volt, mindegy, nem túl lényeges információ, és az egyik nagybácsi itt volt, és éppen beszélgettünk erről-arról, és valahogyan szóbakerült az ebay. Mondtam is, hogy én nagyon meg vagyok elégedve vele, és mint ahogy kiderült, a nagybácsinak is jobban bejön, mint az amazon, mert sokkal megbízhatóbb, főként a kiszállításban. Akkor szállítják ki, amikorra ígérik, nem úgy, mint az amazon, ahol az ő elmondása szerint össze-vissza, szinte rendszer nélkül kerülnek kiszállításra a termékek. Én mondtam, hogy most vettem egy kamerát, illetve már néhány memóriakártyát is, és én meg vagyok az ebay-jel elégedve.

Nem gondoltam volna, hogy már aznap este ismét használnom kell! Történt ugyanis, hogy mondom kiveszem már a memóriakártyát a kamerából, és felmásolom a gépre az aznap készített képeket (amiket a kettővel ezelőtti bejegyzésben láthattatok ;)). Hát ez nem ment túl egyszerűen, ugyanis mikor ki akartam venni a fényképezőgépből a memókártyát, az egyszerűen darabokban (!!!) jött ki! :O -.- A „Lock” gombocska úgy ahogy van, kiesett, és egy darab le is tört a kártyából! De hogy hogyan, arról fogalmam sincs… Így néz ki:
Úgyhogy megkerestem a 4 gigabájtos memóriakártyát, mert még olyan is van nekem (ami széttört, az 8 gigás volt), és betettem a gépbe, de láttam, hogy már az a kártya sem okés teljesen, ugyanis az egyik része elég érdekesen áll, és nem lenne túl jó, ha pont mondjuk a fényképezőbe törne bele :S Úgyhogy úgy döntöttem, vásárolok ismét az ebay-ről, és szerencsére nagyon olcsón, mindössze £5.47-ért vettem egy 8 gigás memóriakártyát. Hétfőn meg is jött, de először nem akarta beolvasni a fényképezőgép! WTF, mondom… -.- Próbálgattam, és egyszercsak sikeresen bevette, de nem sokszor fogom ki-betenni, nehogy véletlenül ismét ne olvassa be :D :P Úgyhogy ez a probléma megoldódott.

Péntek eltelt, bizonyára nem volt semmi emlékezetes, mert nem emlékszem semmire :D Szombaton szépen kialudtam magam, 10.30 körül keltem, aztán itthon eltelt az idő, de az biztos, hogy délután elmentem futni, hogy meglegyen a heti legalább 5 futás :P Aztán este 5-en (Gabi, Zita, Nóri, Zsuzsa és Én) a TigerTiger-be mentünk, és még Gabi két haverja is csatlakozott hozzánk, úgyhogy így nyomattuk a bulit :P :D 10 előtt mentünk be, így csak 5 font volt a belépő, illetve előtte még kint (a k.rva hidegben) alapoztunk :P Jó volt a buli, mindegyik termet feltérképeztük.
Aztán egyszer, olyan 1 óra magasságában talán, kimentünk a dohányzóba, ahol Nóri már nem érezte túl jól magát, sőt, majdnem el is ájult, de szerencsére még időben szólt, úgyhogy bementünk, és leültünk. Szegénykém nem volt jól :S
Úgyhogy jópár perc után úgy döntöttünk, hogy jobb lesz, ha hazamegy. Természetesen hazakísértem, nem engedhettem el ilyen rossz állapotban egyedül J Jelenleg még Hampton Hill-ben lakik (dél-nyugat-London), úgyhogy odabuszoztunk. Az út alatt sem volt túl jól, úgyhogy tényleg jó, hogy ott voltam vele. 4 előtt váltak el útjaink, és rám még várt egy 2 órás buszozás Észak-Londonba, de nem bántam, az a lényeg, hogy biztonságban hazaért Nóri. ;)

Vasárnap itthon voltam, megnéztem a Drive című filmet, amit csak ajánlani tudok mindenkinek, aztán arra gondoltam/gondoltunk, hogy ha már úgysem lesz itthon sem az anyuka, sem a fiúk ezen a hétvégén (legalábbis szombaton este/éjszaka), így akár lehetne valami összezörrenést tartani itt, nálunk. Rajta vagyunk az ügyön, úgy néz ki egy kis Activity-party biztos lesz, aztán majd még meglátjuk, hogy mi más :D :P

Tegnap este végre el tudtam menni a Muswell Hill-ben hétfőnként tartott au-pair-találkára, ahol különböző dolgokról folyik a diskurzus. Melinda (aki egész közel lakik hozzám, Muswell Hill-ben), hívott már néhányszor, csak általában nekem nem jó a hétfő, mert az anyuka sokáig dolgozik, de tegnap pont nem ez volt a helyzet, mert a középső fiút vitte fodrászhoz, a másik kettő pedig playdate-en volt egy ismerős családnál, úgyhogy nyugodtan mehettem este. Mentem, mendegéltem a buszhoz, késésben voltam persze, éppen sms-t írtam Melindának, hogy kések, és bumm!!! Teljesen bele voltam feledkezve a telóba, és combbal sikerült nem gyengén nekiütközni egy ilyen alacsony póznának -.- Medvepuszi yeee -.- Azóta is úgy fáj a combom :D Ma reggel már menni is fájt :P :D A találkozó egyébként jó volt, két idősebb úr volt a szervező, ők irányították úgymond a beszélgetés folyamát, tegnap a közlekedés körül zajlottak az események. Egyébként két csoportot alakítottunk ki, és egy-egy kisasztalt ültünk körbe J Jó volt. Majd a találka végeztével a fiatalabb nemzedék (vagyis mi :D) áttette a székhelyét a közeli Church Pub-ba, ahol zárásig beszélgettünk J

Ma reggel teljesen időben voltunk a fiúkkal, bár a kicsinek nem nagyon akaródzott gyalogolnia, miután leszálltunk a buszról -.-, de hát én vagyok a főnök, úgyhogy nem volt választása :D :P Miután ledobtam őket, beugrottam a Waitrose-ba Chai Latte Teát venni, és ha már ott voltam, vettem már rendes (kamilla és borsmenta) teát is. Aztán visszabicegtem a buszmegállóhoz :P Itthon már nem is tudom mikor, de egy hirtelen ötlettől vezérelve úgy döntöttünk, hogy Hammersmith-ben összefutunk Nórival. Hát, nem volt sok időnk, mert túl későn jött ez az ötlet, és egyikünk sem lakik annyira közel a központhoz, sem Hammersmith-hez, és mindkettőnknek 3.30-ra kellett menni felszedni a „saját” gyerekeit. Kávéztunk egyet a Hammersmith Broadway Centerben, aztán 2 után már indulhattunk is visszafelé. Amúgy ma már egész hideg volt, persze nem annyira, mint otthon, Magyarországon, de azért érezhetően hidegebb, mint múlt héten.
Ma délután, még vacsi előtt, így fájós combbal is elmentem futni, természetesen most nem az időre mentem, úgyhogy csak futottam, ahogy bírtam, és még így is egész jó időt futottam J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése