2012. február 4., szombat

Takarítás a köbön :D


Nem akartam már a hűséges olvasóimat :P bejegyzés nélkül hagyni így, hétvége előtt, mivel hétfőig nem várható újabb, úgyhogy még gyorsan publikálok egyet. Szerdáról már halvány emlékeim sincsenek :d úgyhogy arra ennek a mondatnak az elvesztegetése is elég volt :P Valamelyik nap megnéztem a The Invention of Lying (figyelem, mi a Magyar címe? :D Hódító lódító... -.-) című vígjátékot. Elég érdekes volt egy olyan világot nézni, amiben mindenki kimondja őszintén azt, amit éppen gondol. Nem tudom, hogy szeretnék-e egy ilyen világban élni... Tűrhető volt a film, nem hiszem, hogy bármikor is újranézném...

Mivel holnap, vagyis már mire kimegy a bejegyzés, ma, azaz, hogy mindenki értse :D, szombaton :P házibuli lészen a házban, mivel senki sem lesz itthon, csak Pascal, a francia srác, de ő nem sok vizet zavar (főleg, ha megy bulizni vhova este :P), úgyhogy a miénk lesz a ház, ezért csütörtökön és pénteken takarítottam, hogy azért mégse dzsuvában fogadjam már a vendégeket ;) Volt mit takarítani, az biztos! Pénteken még elnéztem Camdenbe, a piacra, mert tervbe volt véve ruhavétel, amiből nem lett semmi, illetve a Barclaysba is mentem, mert az anyuka megkért, hogy egy csekket fizessek be neki J Aztán még elnéztem a Manor House közelében lévő Paprika Store-ba, ami egy magyar bolt Londonban. Nem mondom meg, mit vettem :D

Ma délután egyébként jött a nagybácsi, ő „bébiszittelt”, és ő lesz itt holnap reggel is a fiúkkal. Mivel délután még nem tudtuk 100%-ra, hogy az apuka biztosan viszi a gyerekeket és ott is alszanak, ezért „okosan” mondtam a nagybácsinak, hgoy azért takarítottam, mert jön át néhány barátom szombaton, és itt is alszanak, és vette a lapot :D, mondta, hogy ha nem maradnak a fiúk az apjukkal, akkor majd ő elviszi őket az estére :P De szerencsére nála lesznek holnap este ;) Holnap délelőtt egyébként én egy jótékonysági focitornára vagyok hivatalos J Néhány hete az egyik au-pair-srác kérdezte, hogy lenne-e kedvem menni erre, és természetesen igent mondtam. 10.30-tól kezdődik Wembley Goals-ban, úgyhogy már olyan 8 körül elindulok itthonról, hogy még mindenkit felszedjünk a legközelebbi állomáson, aztán indulhat a foci! 9 fős csapatonként £90 a beugró, ami jótékonyságra megy. Tudomásom szerint kinti lesz a torna, úgyhogy jól fel kell majd öltözni.

Aztán miután vége, jövök haza, mert készülődni kell az estére. Kirúgjuk a ház oldalát :D :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése