2012. február 16., csütörtök

Sokadik elfelejtett gondolatok és majdnem focimeccs


Ez a mostani bejegyzés innen-onnan összeszedett, vagy mondhatnám úgy is, hogy éppen most, vagy legalábbis a mai nap folyamán eszembe jutott dolgokat fog tartalmazni, és korábban elfelejtettem megemlíteni őket. :P

Az első téma az egyik visszatérő problémám, a körömrágás :S. Korábban nagyon hardcore voltam ebben a témában, de mára legalább már arra a szintre eljutottam, hogy megvárom, míg megnő a körmöm, levágom ollóval, viszont utána ismét lerágom kicsire -.- :S Nem tudom, hogyan és legfőképpen mikor fogok erről a nagyon rossz szokásról leszokni, mert már nagyon idegesít engem is :S Most apukámtól azt a tanácsot kaptam, hogy rágózzak, hátha az eltereli a figyelmemet, és így nem a számban fognak landolni az ujjaim. Próba cseresznye. Most a növesztés fázisában vagyok, majd akkor fog a majom a vízbe ugrani, amikor ismételten körömvágásra kerül a sor :P

Sztárom a párom. Bizonyára mindenki látta már legalább egyszer ezt a filmet, amiben Hugh Grant a főszereplő, illetve az egyik, a másik, vagyis a sztár pedig Julia Roberts. Azért említem most meg ezt a filmet, mert ahogy a film eredeti, angol címéből (Notting Hill) ki lehet találni, igen, bizony, Notting Hill-ben forgatták a film nagy részét. Én pedig kedden voltam a Portobello Road Market-en, ami Notting Hill-ben van, így még előtte felkutattam, hogy melyik ház is volt a filmben Hugh Granté, hogy legalább megcsodáljam, ha már úgyis arra járok. Meg is találtam, viszont annyira semmilyen, egy sima sorház, mint ahogy a filmben is, hogy még fotót sem csináltam róla :P Komolyan mondom, a mi ajtónk komolyabb, mint azé a lakásé :D :P

Még szintén keddi a történet. Kedd esti, egészen pontosan. Mivel az első busz, ami jó lett volna Nórinak hazafelé, valamilyen titokzatos oknál kifolyólag nem állt meg az intésére -.-, így a következő, sokkal jobban látható buszmegálló felé vettük az irányt. Beszélgettünk-beszélgettünk, a franc sem figyelt arra, hogy útkereszteződés, és akár még kocsik is jöhetnek :P :D, és keltünk át a zebrán, már majdnem a közepén jártunk, mikor előttünk, vagyis inkább mellettünk néhány centivel fékezett le egy teherautó :P :D, akinek a sofőrje olyan pillantást vetett ránk, amivel ölni lehetett volna :D :P De túléltük, az a lényeg.

Tegnapi napom krónikájából kifelejtettem, hogy délután, még mielőtt megtudtam volna, hogy nem megyek este moziba, mert Brooke lemondja, elkezdtem varrni :P :D Az egyik farmerom nem is tudom hogyan, de a bokánál kiszakadt, úgyhogy azt meg kellett varrnom, mert elég igénytelenül nézett ki egy lyukkal rajta :D :P. Illetve még a zakó gombjait erősítettem meg, mert eléggé instabilnak néztek ki, meg azok is voltak, úgyhogy egy kis varrásgyakorlást végeztem.

És mivel este nem mentem moziba, itthon „moziztam”. Első film, amit megnéztem a Battle Los Angeles volt a tévében, majd bekapcsolódotam az Amerikai pite: Az esküvőbe, ami még mindig annyira meg tud nevettetni, hogy nem is hiszem el. Na és a filmzenék benne! Nagyon jó film!

Ja, és még a mai naphoz tartozik, vagyis tartozott volna, hogy majdnem mentem Európa Liga-focimeccsre Stoke-ba :P :D Álex, a spanyol au-pair-srác (aki Valenciából való, és természetesen így nekik is szurkol) írt tegnap este, hogy szabad vagyok-e ma, merthogy egyedül nem, de társasággal szívesen elmenne a meccsre. Úgyhogy este nagy keresgetésbe fogtunk, majd ő fórumokon beszélgetett Stoke-szurkolókkal, de mivel nem volt garantált, hogy a meccs előtt is tudunk venni jegyet, így végülis lemondtunk az útról… :/ Majd legközelebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése